Hoofdstuk 47❤️

102 5 4
                                    

P.O.V. Marjolein
Ik zit nu aan de make-up tafel, en ik heb mijn jurk nog niet aan. "Je word de mooiste bruid ooit!" Zegt Maura met tranen in haar ogen. Ik glimlach. "Ik ben echt zo zenuwachtig." Zeg ik. Ze pakt mijn handen. "Niet zenuwachtig zijn, het word geweldig." "Nu stil zitten, want ik moet je make-up doen." Zegt Sarah. Ik glimlach. Dit word een dag om nooit te vergeten! "Wat wil je in je haren?" Vraagt Chantal. "Doe maar iets dat jij mooi vind." Zeg ik. "Oké." Zegt Chantal blij.
Toen werd er op de deur geklopt. "Wie is daar?" Vraagt Maura. "Je zoon, ik mis Marjolein. Mag ik haar zien?" Maura begint te lachen. "Natuurlijk niet, dat brengt ongeluk." We horen Niall zuchten en weglopen. Ik glimlach, hij is echt zo'n schatje.

P.O.V. Niall
Ik ben echt zo zenuwachtig! Greg, Harry en ik hebben ons pak al aan, en Louis is nog druk bezig. Mijn vader komt aanlopen. "Moet ik met Marjolein naar jou toelopen?" Vraagt hij. Ik knik. "Ze heeft zelf geen ouders meer." Hij knikt. Hij is duidelijk ook wel nerveus. "Rustig. Het komt echt wel goed." Zegt Greg. Ik knik. Maar vanbinnen denk ik er heel anders over, ik ben zo zenuwachtig! "Oh, we moeten gaan." Zegt Greg terwijl hij op zijn horloge kijkt. "Oké." Zeg ik. We lopen naar de auto en rijden naar de trouwzaal. (Of hoe dat ook heet) Het is prachtig versierd! "Thanks Lou." Zeg ik. "Graaggedaan." Zegt hij trots. Ik lach. De man die zometeen gaat praten (weet ook niet hoe die heet xD ) staat er al. "Je mag hier gaan staan." Zegt hij. Ik knik en ga op de plek staan. Langzaam stroomt de zaal vol. Mijn ouders, Louis, Harry, Sarah en Chantal zitten vooraan. Ik glimlach. Mijn vader is nu Marjolein gaan halen. "Oké, daar komt de bruid." Zegt de man vrolijk. Marjolein komt in een prachtige jurk aanlopen met mijn vader. Ze is echt beeldig! Ik kijk naar mijn moeder en ze zit helemaal te huilen. Marjolein komt naast me staan. En de man gebaart dat we mogen zitten. We gaan zitten, en hij gaat beginnen met praten wat er allemaal met ons is gebeurd.
Na een half uur ongeveer moeten we gaan staan. "Niall James Horan, neem jij Marjolein tot je ware vrouw?" "Ja." Zeg ik snel. "Marjolein Williams, neem jij Niall James Horan tot je ware man?" "Ja." Zegt ze snel. "Dan mag je de bruid nu kussen." Ik buig voorover en zoen Marjolein. Heel het publiek begint te juichen. Dit is zo mooi. Nadat ik haar had gekust gingen we naar buiten, en gingen we een feestje geven. Marjolein knijpt zachtjes in mijn hand en ik geef haar nog een kus.

P.O.V. Harry
Ik moet toegeven het was een prachtige bruiloft, maar al die dingen van de vorige keer spoken in mijn hoofd. Sarah knijpt zachtjes in mijn hand. "Gaat het?" Vraagt ze. Ik knik. En toen gaf ze me een kus. Ze is zo lief.

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu