Hoofdstuk 29

109 6 9
                                    

P.O.V. Marjolein
Samen met Niall lig ik op de bank TV te kijken, er is niet echt iets bijzonders ofzo. En Harry en Sarah kijken mee. Harry kijkt soms naar me, en ik word er gek van! Hij wilt gewoon zo graag dat ik hem vergeef... Maar ik kan dat niet 1, 2 , 3. Misschien stel ik me aan, maar de nachtmerries blijven in mijn hoofd... "SLAAPFEESTJE!" Hoor ik opeens Louis roepen. Ik zit snel overeind. Eindelijk een beetje afleiding. "Ik heb deze pyjama's gekocht!" Roept Chantal. Intussen is Liam ook binnengekomen. Hij gaat naast Sarah zitten. Chantal laat hele leuke pyjama's zien. (ik weet niet meer hoe ze heten xD ) Ik krijg de panda, Liam de schildpad, Harry de tijger, Niall de kip, Sarah de olifant, Louis de aap en Chantal de dolfijn. "Ze zijn echt super leuk!" Roep ik. Iedereen is het daarmee eens. Ik ren naar mijn kamer en doe hem aan. "Ik ben een panda!" Roep ik kinderachtig. Iedereen trekt zijn pyjama aan, en iedereen lacht om elkaar. "We eten kip!" Zegt Niall. Ik lach, hij heeft zelfs een kippenpak aan. Toch blijven Harry zijn ogen op mij gericht. Ik schud mijn hoofd en let weer op Niall. Hij geeft mij een kippenpoot. "Dankjewel." Lach ik. Niall geeft me een zoen die naar kip smaakt xD. "Ik ben allergisch voor kip." Zegt Sarah. "Oh, sorry." Zegt Niall. "Maakt niet uit, ik eet wel soep." Sarah staat op en pakt wat soep. Ik vind het zielig, nu eet ze soep. Serieus ik HAAT soep. :( Sarah komt er weer bij zitten en we beginnen met een spel. "Kussengevecht!" Roep Louis. Iedereen pakt snel zijn kussen en gaat elkaar slaan. Die van Liam was zelfs ontploft, dus er kwamen allemaal veertjes en stof uit. Haha. Nadat iedereen het beu was gingen we een film kijken. We keken de film Indiana Jones. Echt een geweldige film! Soms schrok ik, maar toen had Niall me beet. Nog steeds voelde ik Harry zijn ogen op me branden. Waarom kan hij niet stoppen met staren?! Ik kijk naar hem en hij blijft me aankijken. Wat wil hij duidelijk maken?! "Wtf zit je me de hele tijd aan te kijken?" Harry is verbaast. "Gewoon." "Stop ermee." Sis ik. Ik zie dat Niall een boze blik geeft aan Harry maar we kijken de film verder.

P.O.V. Harry
Ik moet gewoon weten of ze me vergeeft! Ik wil niet de hele tijd met een rotgevoel de dag doorgaan, om te hopen dat ze me vergeeft. Sarah gaat in mijn armen liggen en geeft me een kus. Ik glimlach. Ik vind de film wel leuk, maar ik kam mijn gedachten er niet bij houden. Ik kijk op de klok. De film was er om 11 uur ingegaan, dus 1 uur is hij klaar. Het is vijf voor 1 dus elk moment kan hij stoppen. "EINDE." Staat er op het scherm. "Zullen we doen, durf of de waarheid doen?" Vraag ik. Een plan zit in mijn hoofd.

What he did (Nederlands) 1 (voltooid ✔️)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu