16. Bölüm

22 3 1
                                    

"Bugün geliyorsunuz değil mi?" Diye sordu Baekhyun kahvesinden bir yudum alarak.

"Sen de iyi alıştın, her sahneye çıktığında gelecek miyiz be?" Diye sordu Minseok. Tabi ki gidecekti ama Baekhyun ile uğraşmayı seviyordu.

"Bu farklı, burası çok büyük bir bar ve iyi performans gösterirsem devamlı olarak ise girebilirim."

"Tabi ki geleceğiz Baekhyun, biliyorsun zaten." Dedim gülerek.

"Teşekkürler Jongin." Bir anda kalkıp bana sarıldığında şaşkınlıktan ne yapacağımı bilemedim ama sonra aynı şekilde karşılık vermeye karar verdim. "Sorun değil, biz arkadaşız."

Gülümseyip yerine oturdu.

"Sehun oppa da geliyor mu?" Diye sordu Yerim.

"Oppa?" Diye sordum kaşlarımı çatarak. "Bize hiç böyle seslenilmiyor."

"Sizinle resmi konuşmaya alıştığım için. Şimdi samimi olsakta isminize alıştım. "

"Hmm"

"Oppa, o kadar istiyorsan artık öyle çağırırım tamam mı?"

"Öyle istiyorum," Dedim sırıtarak.

"Bana istediğin gibi seslenebilirsin bebeğim, hiç sıkıntı değil."

"Minseok, benim tarafımda olmalısın."

"Haklısın, ne diyeceğim bak. Sen bana artık hyung dersen, Yerim'den de oppa demesini isteyeceğim."

Yerim bunun üstüne kahkaha attı.

"Demek öyle. Tamam birlik olun, alt edin beni. İlla ödeşiriz."

"Sehun da gelecek. Junmyeon hyung'u da getirecekmiş sanırım." Diye cevapladı Baekhyun son yudumunu alırken. "Ben artık gidip biraz çalışmalıyım. Akşam görüşürüz, konumunu size atarım."

"Görüşürüz Baek."

"İyi çalışmalar."

Akşam olunca kafeyi kapatıp birlikte Baekhyun'un olduğu konuma doğru yürümeye başladık. Burası gerçekten büyük ve kaliteli bir mekandı. Umarım kalıcı işi alabilirdi. İçeri girip köşede bir yer bulduk. Başlangıç için hafif bir şeyler aldık. Baekhyun'un sahnesini kaçırmak istemiyorduk. Sehun ve Junmyeon da geldiler. Birlikte takıldığınız zamanlarda yasımız böyle yerlere gelmeye yetmiyordu o yüzden onlarla burada olmak biraz tuhaf gelmişti. Junmyeon hyung sakindi. Azar azar içiyor, genelde sohbet ediyordu ama Sehun baya hızlıydı.  Minseok ondan da ona ayak uydurdu. Diğerleri de pek fazla icmemislerdi. Zaten Yerim çok alışkın değildi. Daha önce bizimle birkaç kez içmişti ama kolayca sarhoş olduğu için fazla içmez, onu kollardım. Zaten içmeyi çok sevmezdim.

Baekhyun da sahneye çıkmadan önce yanımıza gelip selam verdi ve biraz sohbet ettik, daha sonra sahneye çıkmak için içeri gitti. Son şarkıdan sonra artık ona sıra gelmişti. Sahneye ilk çıktığında çok dikkat çekmiş gibi durmuyordu. Sonuçta burası bir bardı ve kimse müzik dinlemeye gelmemişti ama şarkıya başlayınca birçok kisinin ilgisini çekmeye başladı. Şaşırmamıştım. Bu beklediğim bir şeydi zaten. Baekhyun'un söylediği şarkılarda oldukça çeşitliydi. Her ortama uygun bir şarkısı vardı. Birkaç rnb den sonra bir de rock parçası söyleyince çok şaşırmıştım. Onun rock söylediğini bilmiyordum. Junmyeon'u hyung da çok beğenmişti. Onun rock müziğini seveceğini düşünmemiştim. O dışarıdan göründüğünden farklı biriydi.

İstek üzerine Baekhyun fazladan birkaç şarkı daha okudu. Sahneden indikten sonra yanımıza geldi ve bizimle takılmaya devam etti.

"Yine harikaydın." Dedim heyecanla. "En büyük hayranın benim, biliyorsun değil mi?" Diye sordum. Baekhyun buna güldü. "Evet biraz belli ediyorsun," diye cevapladı.

"Sanırım artık yeni bir hayranın daha var,' Dedim Junmyeon hyungu kast ederek.

"Beğendin mi?" Diye sordu ona dönüp.

"Çok iyiydin, beğenmemek mümkün değil. Bence herkes beğendi. Bu isi alacağına eminim."

"Bence de alacaksın Baekie." Dedi Kyungsoo. "Seni almayacaklar da kimi alacaklar ki?"

"Bilemiyorum, hala sesimi eğitmem gerekiyor."

"Sesin çok iyi, sen de çok iyisin oppa"dedi Yerim. Ona ciddi misin bakışları attığımda omuzlarını kaldırıp güldü.

Baek'in sahnesinden sonra biraz daha rahat içmeye başladılar. Kyungsoo da  biraz çok kaçırmış olacak ki bir süre sonra sarhoş olmaya başlamıştı.

"Sanırım artık kalksak iyi olur." Dedim. "Yoksa sizi yarın kaldıramayacağız."

"Evet kalkalım" Dedi Minseok. Sanki en çok o içmemiş gibi, gayet kendinde görünüyordu. Kyungsoo'nun koluna girip kaldırdı ve önden yürümeye başladılar. Yerim de Sehun ve Junmyeon'un kollarına girmiş yürüyordu. Baekhyun ve ben kendimizde olduğumuz için arkalarından yan yana yürüyorduk. Saat çok geç olmuştu. Junmyeon hyung arabası ile gelmişti, pek bir sey içmemesinin sebebini anlamıştım şimdi. Yine de  hepimiz oraya sığmazdık. Birimizin yürümesi gerekiyordu. Ben çok bir şey içmediğimi ve yürüyebileceğimi söyledim. Junmyeon hyung taksi çağırmayı teklif etse de biraz hava almak istemiştim.
Baekhyun ön koltuğa geçti. Sehun, Yerim ile birlikte arkaya geçti. Minseok, Kyungsoo'yu da arkaya bindirmeye çalıştı ancak Kyungsoo yürümek istediğini söyleyerek karşı çıktı. Sarhoş olduğu için bunu yapamayacağını söylesek de o kadar çok ısrar edince kabul etmek zorunda kaldık. Ben ona eşlik edebileceğimi söyleyerek Minseok hyungu da arabaya bindirdim, istemeye istemeye arabaya binmisti. Ve böylece Kyungsoo ile ikimiz yalnız kalmıştık.

Beautiful ManHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin