42 *HAYAL*

3.5K 194 173
                                    

Bedirhan bu gecenin ilişkileri için milat olacağının farkındaydı. Karısı  raks etmeye devam eder iken göz temasını kesmiyor gözleri ile de kıvılcımları tetikliyordu. Bedirhan Ağa başını saniyelik zaman diliminde arkaya atıp zorlukla yutkunurken karısı kucağına kadar gelmiş sınırlarını zorlamaya yemin etmiş gibi hareketine devam etmişti. Her ikisinin de ağır ağır hareket eden göğüs kafesi ve dışardan bile duyulacak kalp ritimleri bu yangında beraber olduklarını gösteriyordu.

Miray'ın hala kucağında olan pozisyonuna ek olarak kendisini geriye doğru esneterek yaptığı harekette Bedirhan Ağa için son noktaydı karısı resmen ona görsel şov yapmıştı. Yüzüne yakın olan göğüslerinden öpücüklere başlamıştı. Bu şovu tadını çıkarmak istediği için şimdiye kadar kendisi zorlamıştı ama bu kadarı onun için çok fazlaydı. 

Büstiyerden taşan göğüsleri öpüp ilerleyen Bedirhan, karısının ağzından kaçan inilti ile daha derinden öpmeye başlamıştı. Küçük öpücükleri burnunu sürtüp misk kokulu yarinin kokusunu ala ala boynuna kadar öpücüklere boğuyordu. Miray daha fazla kötü olmasını sağlamak için ayağa kalkmaya yeltenecekken Bedirhan teki eliyle karısının belinden kavrayıp kucağında yerleşmesini sağlamıştı...

"Ah dileminn, sen nasıl bir şeysin?" Gözleri kapalı, sadece tutku ve özlem ile ağzından dökülen kelimeler Miray'ın kadınlığını yükseltmişti. Miray kocasına biraz daha yaklaşarak kollarını Bedirhan'ın boynuna doladı, tam müziğin durduğu esnada... Sadece nefeslerini duyuyor, gözlerinin içlerine bakıyorlardı.

"Kirpiğine kadar seviyorum, seni istiyorum Bedirhan..." Beklemekten vazgeçtiği ama işitene kadar bu denli istediği cümleyi duyması ile karısının dudaklarını kendi dudakları örtmüştü. Duygularının karşılıklı olduğunu hissediyordu fakat Miray'dan duyması ile ayrı bir aidiyet hissetmişti. Karısı itirafını yaptıktan sonra alt dudağını dişler iken gözleri kendi dudaklarını takip ediyordu. Bu görüntü Bedirhan Ağa'nın düşlerini süsleyecek cinsteydi. Büyük açıklıkla saldırdığı dudakları nefesi ile tarumar eder iken avuç için açıkta olan kalçasına koyarak kendine daha doğru çekmiş tenlerin birbirine temasını artırmıştı. Karısı bu yakınlığı zevkle kabul edip Bedirhan Ağa'nın talepkar dudaklarına aynı şekilde cevap veriyordu. Bir elini kocasının ensesini okşar iken diğer eli ise saçlarının arasında geziniyordu. ''Yine söyle '' öpücükleri ile Miray'ın nefesini kestiği yetmezmiş gibi boğuk çıkan sesi katlini imzalamıştı. ''Seni seviyorum Bedirhan '' nefes nefese kurduğu cümleyi gözleri de onaylamıştı.

Aşkla kocasına bakıyor arzu ile tutuşmasını sağlıyordu. Ellerini kocasının göğsüne yerleştirip düğmelerini yavaş yavaş açmaya başlamıştı. Her açtığı düğmeden sonra oluşan boşluğu öpüyor sıcak nefesini kocasının teninde bırakıyordu. Düğmeler ile işini bitirdikten sonra gömleği omuzlarından sıyırıp attıktan sonra geniş omuzlarına tutunup kollarını okşamıştı. Bedirhan Ağa karısının vücudunda olan ellerini öptükten sonra tekrar dudaklarını öpmeye başlamıştı. Alt dudağını uzun uzun öptükten sonra  yavaşça çenesine oradan boynuna doğru sıralamıştı. ''Ölümüm ya elinden ya da dilinden olacak''

Kucağında ki karısı ile ayağa kalktığı sırada tekrar dudaklarına yönelmişti. Nefesleri yine ve yeniden birbirine karışmış iken adımlarını yatağa yöneltmişti. Yavaşça yatağa bıraktığı karısını izlemek bile zorla yutkunmasana sebep olmuştu. Şu an yatağında kırmızı kıyafeti ateş parçası vardı. Bedirhan Ağa ateşe meftun çıra misali yanıyordu. 'Bedirhan' diye mırıldanan karısını fazla bekletmeden uzanıp onu altına çekmişti. ''Emret '' gülümsemesi büyüyen kadın kocasını gömleğinin yakalarından tutup tekrar öpmüştü emir belliydi. Komutu alan kocası üstünde ki büstiyeri yavaş yavaş açarak karısını kıvrandırıyordu.  Tüm hareketleri ağırdan alıyor aynı yoğunlukla öpüp sevgisini hissettiriyordu "Be... Bedirhan "dedi soluk soluğa. "Seni istiyorum" Asi ama son zamanlarda buruk ve hüzünlü olan karısı bu gece üstündeki matem havasını atmakta kararlıydı. Karısının pürüzsüz tenini okşuyor narin bir eşyaymış gibi dokunuyordu, incitmekten korkar gibi. Bedirhan Ağa gizli yemin vermiş vermiş gibi öpmelerine devam edecek iken karısından duyduğu "Şimdi" ile tutkuları cehennem alevi gibi tutuşmuştu. Dudakları hakimiyet savaşına girerken akılları şehvet sarhoşluğu içindeydi. Zaman onlar için artık bir olmanın vaktiydi. Bedirhan  bedenlerini bir yapmış Miray'ın hazır olduğunu görmesi ile yavaş başlattığı hızını istikrarlı şekilde artırarak bedenlerini aynı ritme sokarak beraber gelmelerini sağlamıştı. Miray aldığı hazdan kaynaklı kocasının saçlarını bırakıp sırtında tırnak izlerini bırakır iken Bedirhan'da tiryakisi olduğu kokuyu alırken en sevdiği bölge olan boyun boşluğunu tarumar edip kendi imzasını sevdiği kadının üzerinde bırakmıştı. Şimdi her ikisinin teninde sevdiğinin izleri mevcuttu Miray üstündeki ağırlığın tadını çıkarırken ikisinde nefesleri kesik kesikti. Bulundukları anın  içinde öyle kaybolmuşlardı ki bu işin tam olarak nerde başlayıp nerde bittiğiniz anlamışlardı. Bedirhan alnını karısının alnı ile birleştirirken kulağına doğru boğuk sesi konuşmaya başlamıştı. "Bir keresinde bana senin tarafından sevilirsem bunun bambaşka seviye olacağını söylemiştin ve tabi bu durumda herkesin benim yerimde olmak istediğini "boğuk çıkan sesi hala kendini toparlamak ister gibiydi. Düzensiz olan nefes sesinin aksine gözlerinde derin yoğunluk kararlılığını gösteriyordu. Şakaklarında belirlenen damarlar hala yerini koruyordu. "Haklıydın. Bu başka seviye "Miray kocasının göğsündeki parmağı ile daire çizerken alt dudağını dişleyip diğer eli ile kocasının karın kaslarını tek tek okşayıp daha aşağı doğru hareket ediyordu. Sol kaşını yukarı kaldırırken gözlerinde arzunun yanında munzur bir ifade yerleşmişti. "Bu başka seviyeydi Daha bambaşka olan seviyeye geçmedik "Şehvetle harmanlanmış sesi ile mırıldanmıştı. Mesajı alan Bedirhan karısını hızlı bir manevra ile üstüne çekmişti. Kalçasına yerleştirdiği avucunu sıkarken kalpleri deli gibi çarpmaya başlamıştı. "O zaman diğer seviye için tekrar harekete geçmeliyiz "Miray başını olumsuz hareket ettirince Bedirhan zorla yutkunmuştu. "Bu benim benim gösterim. Ben harekete geçeceğim sen sadece tadını çıkacaksın "Bedirhan'ın adem elması tekrar harekete geçmişti. Kollarında ve şakaklarında olan damarlar belirginleşmişti. Şuan kendi bedenini kontrol altına alıp tüm hakimiyeti karısına teslim etmek istiyor ama bunun için ziyadesiyle zorlanıyordu. Miray kocasının yüzüne doğru eğilerek beklenti içinde olan dudakları es geçerek önce adem elmasını öpmüştü. Daha sonra bir milim altına aynı öpücüğü bırakmıştı. Her öpücükte tatmin oluncaya kadar bekliyor sıcak nefesini o bölgeye bırakıyordu. Göğsüne gelince parmakları altında ki sertliği hissedip kendini dizginlemeye çalışmıştı. Kocasının her iki göğsü ile de ayrı ilgilenirken Bedirhan her iki yumruğunu çarşafa geçirmişti. Karısının gösterisinde ona eşlik edemeyip tadını çıkarmak çok zordu. Bu öpücüklü yolculuk en sevdiği v şeklinde olan kaşık çizgisine kadar devam etmişti. Miray başını kaldırıp kocasına bakarken Bedirhan'ın yüzünde olan kaosun ve direnişin gözlerinde ki ateşi görmüştü. Miray kocasının beklenti ve merak içinde olan bakışları altında daha aşağıyı öpmüştü. Dilinin devreye girdiği sırada Bedirhan daha fazla dayanamamış her iki elini karşının yanaklarına yerleştirmişti. "Yapma yanarız" Miray'ın dudakları yukarı doğru kıvrılır iken Bedirhan'ın alnı ter içinde kalmıştı. Şimdiye kadar yanmışlardı zaten bunun bir üst seviyesi varsa memnuniyetle görecek ve yanacaktı. Acemice başlattığı hareketleri altında resmen kıvranıyordu. 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TÖREymiş...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin