38/DELİ KADINLAR

78.4K 2.8K 332
                                    

Kitap olması için beni kutlayan herkese çok teşekkürler.Kitap hakkında ki ayrıntılar final tamamlandıktan sonra belli olacaktır.Size o zaman gerekli bilgiyi vereceğim .Finali ne zaman yayımlayacağımı ise 3 gün öncesinden bir duyuru ile bildireceğim. Eklemeler ve düzenlemeler olacaktır. Diğer hikayem olan AŞK DARBESİ ne göz atarsanız çok iyi olur.Boynu bükük kalmasın dimi ? Şimdi sizi beklenen bölüm ile baş başa bırakıyorum. Rana754 sana gelsin :)

İYİ OKURLAR :))

Miray kocasının sözlerinden sonra gözlerini kapatıp beyninde cereyan eden sözleri sindirmeye çalıştı.Bedirhan sevgisini ilk defa bu kadar açık şekilde dile getirmişti.Kocasının elini kalbinin üzerine koyup karşısında ki yakışıklı adamın gülen yüzünü inceledi.Bedirhan Ağa elinin altında hissettiği düzensiz ama hızla artan kalp atışları ile gamzelerini gözler önüne sermişti.Miray iç çekip konuşmaya başladı.Bu gün itiraflar havada uçuşuyor başlayacak aşkın temeli atılıyordu.

"Ben ben öyle şeyler diyemem Bedirhan..."

Başını öne eğip söyleyeceği şeyleri kurgulamaya çalıştı. Bedirhan ise karısını pür dikkat izliyordu.

"Yaşadığım ya da hissettiğim bir şey var ama bunun daha ne olduğunu bile bilmiyorum.Bu duygular ,hisler artık her ne ise bana acemi...Bu yüzden bilmediğim bir şeyi de dile getirmemi bekleme."

Bedirhan Ağa karısının söyledikleri ile daha keyiflenmişti onu çenesinden zarif bir şekilde kaldırarak kendisine bakmasını sağladı.Güzelim zümrüt gözlerini bakıp derinlere daldı.Onu merakla izleyen karısının yanağını öpüp elini az önce karısının bizzat yerleştirdiği göğsün üzerine koyup konştu.

"Ah dilemma sende mi çelişkiye düştün?"

Eğlenir tonda söylediklerini gülücük ile pekiştirip kendisine bozulan karısı için toparlandı.

"Bak kadın ,kadınım ...Bunlar bana da acemi ama emin duygular.Çünkü çok derinden ve çokça hissettiğim bu duygular sadece sana özel."

Miray'ın keyifle yukarı kaymış dudaklarının üzerine kısa bir buse bırakıp geri çekildi.

"Gelelim sana. Elimin altında hissettiğim bu sesler var ya bu sesler en güzel itiraf.Bana değişik ışıkla bakan gözlerin var ya en büyük delil ve en güzeli de adımı zikrettiğinde yanaklarında oluşan kızarıklık..."

Karısının yine kızarmış olan yüzünü avuçları arasına alıp alnını öptü.

"O kızarıklık var ya benim senden en büyük beklentilerimin gebeliği ..."

Miray ellerini kocasının elleri üzerine koyup bir süre bekledi.

"Neyin gebeliğinden söz ediyorsun Bedirhan?"

"Tomurcuk açmak için çıldıran aşkımızın gebeliğinden bahsediyorum dilemma."

Miray aşk kelimesinden sonra afallamıştı.Bedirhan Ağa hasret çektiği zamanlar da iyi düşünmüş ve karısına duyduğu özleme başka bir kelime ile adlandırmamıştı.Miray ise ani gelen veya aniden söylenen cümle ile tepkisiz kalmıştı.Kendisinin hissettiği, kocasının duyguları aşk mıydı bilememişti.Henüz ne hisedeceğinin bile farkında değilken parmağında ki yüzüğüne bakan kocası ile çelişkili düşünceleri başka yöne kaydı.

"Bu sefer çıkarmamışsın?"

İlk nişan yüzüğünün çıkarıldığı hatırlatan kocasına sevinçle bakmıştı Miray.Gülüyordu çünkü bu adamı özlemişti.Diyarbakır da kendini ait hissettiği tek kişi o ve ait olduğu tek yer şuan da bulunduğu kolların arasında olduğunu anlamıştı.

TÖREymiş...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin