TÖREymişçiler heyo :)
Ne oldu bize ya ? Ölü toprağı altında gibiyiz. Hadi silkelenelim biraz.Yorumlar az. Favoriler az. Sorular az. Takip edenler ve okuma listesine ekleyenler az. Halbuki heyecan dorukta özellikle bu bölümde :) biraz daha konuşsam bölümü anlatıcam. Kısa diyenler önce ki Bölümlere baksın. Zaman'ım olduğunda uzun uzun ve haftada iki üç bölüm atıyordum. Şimdi çalışıyorum yeni Nişanlandım. Canım cicim şeyleri pek vaktim olmuyor ama yine de sizi yüz üstü bırakmıyorum dimi :)
Wattpadi sallayalım diyorum Alıntı altında. Zaten Yetişkin yedik diye sıralamada yokum. Milletin ana sayfasını işgal edelim. Beni merak edenler var. Sitemliler ve haklılar ama cidden çok yoğunum size bu günümü ayırıyorum. Merak ettiğiniz ne varsa yanıtlamaya çalışıcam.
Facebook : Wattpad TÖREymiş
Instagram : ESRAAEROLLÖzlemişim ya sohbeti. Açıklama bile iyi geldi. :)
Uzandığı yatağında gözlerini kapadı. Canını sıkan , Yüreğini sıkıştıran bir sızı vardı. Sızı öyle bir şeydi ki derdini bile bilmiyordu.
Bu hasret miydi ? Yoksa bağımlılık mıydı , bilemiyordu. Yaşadıkları ona acemi duygulardı. Lakin hissedilen bariz bir acı , büyükte bi Boşluk vardı. Adlandıramadığı bu histen hiç mi hiç hoşlanmamıştı. Onun hayatında belirsiz şeyler yoktu. Tarafı ya siyah ya da beyaz olacaktı. Ortası söz konusu olamazken şimdi yaşadığı gurbet miydi? Bu mesafeler , acı , dedikodu aslında hepsinin son bulması onun elindeydi. Bunu anlayana kadar aradan bir ay geçmişti. Cesaretini ve özlemini üst üste koyup telefonu eline aldı. Vazgeçmemek için "selam " yazıp alıcısına gönderdi. Karsı tarafta bunu bekliyormuş gibi mesajına cevap gönderdi. Işte o an aklında bu mısralar cereyan etti."Bir selamına bile yenilirsin..."
Bu bir yenilgi mi ? Yoksa galibiyet miydi? Bunu tüm Diyarbakır ile birlikte öğrenecekti ...
Sizce bu Duyguları yaşayan kim? :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖREymiş...
Teen Fiction"Sen hastahanedeyken hiç yanımda yattın mı?" Genç adam karşısında ki asi kadına,karısına baktı. Cevabı gerçekten merak ediyordu. "-Oo ağam bunu o kadar mı düşündünüz?" O ağam lafını... "Aksine sana dair bir şey düşünmüyorum ama gözlerine ne zaman...