A. L. I. N. T. I

46.7K 1.6K 350
                                    

Arkadaşlar başta acımızı paylaşmak ve üzüldüğüm başka bir konuya daha değinmek istiyorum. Herkes bilir ben hikayeyi ön yargıları yıkmak için yazmıştım. Şuan vatanımızın üzerinden prim yapmaya çalışanlar yine istediklerine ulaştılar. Dün Mardin ve ona benzer birçok ilde ki ulaşım araçları yakıldı veya zarar verildi. O otobüstekiler terörist değil. Lütfen bunu anlayın. Ben Arap kökenli veya kürtte olabilirim ama kendimi öz ve öz Türk kabul ediyorsam olay bitmiştir. Hem o otobüsteki kişiler burada görev yapan doktor , öğretmendi ...

Lütfen bu oyuna gelmeyelim. Bu topraklar üzerinde yıllarca kardeşçe yaşayan bir toplumu kurtaracak tek şey barıştır.

Görselde yayınladığım resim Mardin' e aittir ve hafta sonu tekrarı yaşanacaktır. Mardin'de de halk şehidine ağlıyor. Ben yapılan Irkçı saldırılara çok üzülüyorum. Acınız acımızdır diye bir şey yok. Acımız var. Tek bir tane acı.

Bu kadar olay içinde yine de güzel şeyler oluyor. Bana ilk günden desteğini veren canımcım Sevgi'nin doğum günü bugün. Nice yıllara sevgi. Umarım Adından nasibini alırız. ayzsew  seviliyorsun.

Bir haber daha o zaman. Yarın Devrim , Nevroz ve Ülkü ye yani Aşk Darbesine yeni bölüm geliyor. Hem de merak ettiğiniz ÇOĞU yere Işık tutacak şekilde.

Şimdi gelelim Bedirhan Ağamız ve asi karısı Miray'a ...
Alıntı karşınızda. En geç pazartesi yeni bölüm gelecek.

Iyi okurlar ...





Miray bu sefer göz yaşlarını saklamadan kocasına baktı. Bedirhan anlamıyordu işte. Neye kırıldığını anlamıyordu. Fedakârlıktan veya değişen hayatından ziyade , kocasının zihniyetine bozulmuştu.

"Anlamıyorsun değil mi? "

Bedirhan'ın kararan gözlerine bakıp devam etti. Kelimeleri hıçkırıkları arasında can çekişiyordu.

"Neyin zoruma gittiğini anlamıyorsun ? Sen bana o sözleri saydırırken hayatında biri varmış. "

Bedirhan ayarlayamadığı ses tonu ile karısına cevabı hemen vermişti.

"Senden önceydi Dilemma. Senden önce...
Sende bunu anlamıyorsun !"

Miray elinin tersi ile yüzünü sildikten sonra hırçınlaşan gözleri ile kocasını süzdü. Bu sefer içindekileri zehir zemberek sözleri ile dışarıya kusacaktı.

"Yalanım da senden önceydi. Onu da geç. Biz evlendikten sonra da o kadının koynuna girecek kadar adi birisisin sen."

Bedirhan yediği son ithamla karısının koluna yapıştı. Parmaklarının altında ki tene yaptığı baskının farkında bile değildi.

"Sen. Sen dediklerine pişman olacaksın kadın. "

Her bir kelime de nefes alışı derinleşiyor sözcükler ağzından hırıltı şeklinde çıkıyordu.

"Bekle Dilemma. Pişman olacağın zaman zaten çok yakında. Bekle."

Miray acıyan kolunu kocasından kurtarıp ovaladıktan sonra Bedirhan'a şiirimsi sesi ile mırıldandı.

"Beklemek Züleyha'ya yakışır Bedirhan Ağa. Lerzan'a değil. "

Bedirhan karısını tekrar kıskacı altına aldıktan sonra saçlarını okşadı.Yine ona ve ilişkilerine zarar vermişti.kendi kendine verdiği sözü hatırlayıp kendine geldi. Tüm sinirine rağmen Miray'ı anlamaya çalışıyor ve tüm şefkatini konuşturuyordu.

"Ben sana Yusuf gibi geleceksem sana da Züleyha gibi beklemek yakışır Dilemma ..."


TÖREymiş...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin