Arkadaşlar Alıntıda yapmış Olduğum Açıklama bazılarını sinirlendirmiş. Zaten öyle olacağını biliyordum da. Şimdi bazı şeyleri açıklayıp bu konuyu kapatacam. Haksız yorum yazanlar için bunu yapıyorum çünkü size tek tek cevap verecek Zaman'ım yok. Bunu yazarken bile işimden 'özel hayatımdan çalıyorum ...
1/hepiniz Servan'a takmışsınız. Servan Sevdiğim bir Arkadaşımın ismi. Yani Şervan değil. Hı siz isimden gidiyorsanız savunduğunuz yazarda Devrim'i, Doğuyu , Mizgin'in kullandı. Üstelik yeni hikayelerinde.
2/ Kürtçe'ye taktınız. Ben Mardin'de geçen her şeyi yazıyorum. Tabi ki kürtce , Arapça yı kullanıcam ki yakın zaman da buna Süryanice de eklenecek.
3/ görseller diyorsunuz. Alla aşkına 3-4 peçeli kadın var. Onlar da Bölgeyi temsil ettiği için. Yoksa onun dışında da görseller mevcut. Siz bana görselde taklit diyorsunuz. Şu bölümde paylaştığım resim benim çok önceden yayınladığım bir görsel. Tahmin edin ne olmuş? Aynı yazarın yeni hikayesinin kapağı.
4/ Ben berdeli yazmasına bir şey demiyorum. Yazsın. Benim dediğim silah ve dans...
Bunlar benden sonra piyasada oluşmaya başladı. Buna kızgınım. Yazara saygı duyuyorum. Bu yorumlarınıla beni daha çok kışkırtıyorsunuz. Benim kimsenin ismine ihtiyacım yok.5/ Kınadığım şeyleri sadece o yazara mal eden yine sizsiniz. Oysa benim lafım birkaç yazaraydı. Müridi değilsiniz. Bu savunma modunu anlamadım. Yanlışlık ,hata varsa yazar kendisi ulaşır bana. Siz insanları daha fazla galeyana getiriyorsunuz.
6/ diyorlar ki çok biliyorsan sen önceden yazsaydın Doğuyu. Wattpad 'i önceden keşfetseydim ve O coğrafyanın bu şekilde yazıldığını bilseydim çoktan hikayeye Başlamış olurdum.
Benden bu kadar. Dediğim gibi o tür yorumlara cevap vermicem. Muhattabım sadece o yazarlarıdır!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖREymiş...
Teen Fiction"Sen hastahanedeyken hiç yanımda yattın mı?" Genç adam karşısında ki asi kadına,karısına baktı. Cevabı gerçekten merak ediyordu. "-Oo ağam bunu o kadar mı düşündünüz?" O ağam lafını... "Aksine sana dair bir şey düşünmüyorum ama gözlerine ne zaman...