A.L.I.N.T.I

41.9K 1.7K 498
                                    

LÜTFEN AMA LÜTFEN BURAYI OKUYUN!!!


"Bu sinirde neyin nesi dilemma?"

Miray deliye dönmüş gözleri ile kocasına bakmaya devam etti.Öfkesi dünkü tazeliğini koruyordu.

"Neyin nesi mi? Seni adi herif.Ben yapmadığım bir şey için neler yaşamışken sen her haltı yemişsin."

Bedirhan sıkmış olduğu dişleri arasından karısına kısık gözlerle bakıp tıslamıştı.

"Sözlerine dikkat et.Sandığın gibi değil.Hem olanlar senden önceydi."

Miray bir elini beline koyup kocasına alayla bakmıştı.

"Söylediğim yalan da senden önce yaşanmış bir şeydi."

Bedirhan karısını kolundan yakalayıp sarsmıştı.Miray bu konuyu çok uzatmıştı.

"Neden anlamıyorsun?Aynı değil işte bir kadın bekaretsizliği ile bir adamın cinsel hayatı aynı değil.Olamaz.Üstelik o kadın benim karım ,kadınım olacak kişi ise..."

Bedirhan ne kadar sakin olmaya çalışıyorsa Miray o kadar köpürüyor ,sinirini dalga dalga kocasına vuruyordu.

"İşte tam da bu zihniyet yüzünden sizden bir halt olmaz!"

Yükselen sesini fark etmiyor kararan gözlerini kocasının üzerinden eksik etmiyordu.

"Sakin ol.Konağı başımıza mı toplama niyetindesin?"

"Toplama niyetinde olsaydım bu konak değil, tüm Amed olurdu.Sen bana vururken sakinliğin hangi cehennemdeydi Bedirhan Ağa?"

Bedirhan derin bir nefes alıp burun kemerini sıktı.Bu böyle olmayacaktı.

"Tamam haklısın şimdi sakin olman için ne yapmalıyım onu de.Yoksa hiçbir yere varamıyacaz."

Miray sinirden titreyen elini yumruk yapıp kocasına baktı.

"Üç şeyy.."

Bedirhan karısının söylediği şey üzere anlamadığını belirtince Miray konuşmasına devam etti.

"Hız,silah ve ameliyat...

Sadece bunlar sinirimi geçirebiliyor."

Bedirhan iki kaşını kaldırıp karısına baktı.

"Hızı anlarım.Silaha da eyvallah.Ya ameliyat o nasıl oluyor?"

Miray o anları hatırlayıp hasret ile nefes çekti.Daha sonra meraklı görünen kocasına baktı.Sanki çok gizli bir şeyi açıklar gibi tehlikeli bir tını da fısıldadı.

"Çünkü her cerrrah katil olma potansiyeline sahiptir ve ameliyat sırasında bunu kısmen de olsa gerçekleştirir."

TÖREymiş...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin