Yaşanılan son olaylar hepimizi fazlasıyla üzdü.Binlerce şehit kanı ile ıslanmış bu topraklar daha fazla evladı toprak altına vermemeli.Terörü yapana,terörü destekleyene ve terör üzerinden siyaset yapana lanet olsun.Cennete giden askerimizin ailesine Allah'tan sabır diliyorum.Dualarınızı eksik etmeyin.VATANIMIZ SAĞ OLSUN...
Miray söylediği cümleden sonra acı ile yutkunmuştu. Daha 24 saat dolmadan verdiği şans için pişman olmuştu.Kocasının hayatında biri vardı ve kadının ısrar edişi üzerine bunun yakın zaman diliminin de olduğunu tahmin etmek zor değildi.Sinirli ama bir o kadar kırgın bakışlar ile ona bakan kocasına arkasına döndü.Odaya girerken kapıyı çarpmayı ihmal etmemişti.
Arkasından açılan kapı ile odaya gireni tahmin etmişti.Kocasının davudi sesi odayı bir anda doldurmuştu.
"Düşündüğün gibi değil."
Miray arkasını döndüğü kocasını duymamazlıktan geldi.Bedirhan karısına yaklaşıp konuşmayı denedi.
"Lerzan sana diyorum.Gerçekten düşündüğün gibi değil.O yüzden üzülme ."
Miray kızarmış ama ağlamayan gözleri ile kocasına döndü.Bu adamın ağzından çıkanları kulağının duyduğuna inanmıyordu.
"Ne düşündüğüm gibi değil ha? Ne ?"
Bedirhan'ın azametli duruşu karısının nidası ile sekteye uğramıştı.Bu kadın bu gün zaten çok kırılmıştı. Dilber konusunun hiç sırası değildi ve olayı böyle öğrenmesi canını çok sıkmıştı.Yalnız ortada tek gerçek vardı ki Miray hayatına girdiğinden beri Dilber aynı hayattan çıkarılmıştı.
Miray ona sabırla bakan kocasının üzerine yürüyüp devam etti.
"Senin vermiş olduğun söz yüzünden töre kurbanı olduğuma mı üzüleyim?Yarı da kalan eğitime mi? Yoksa hiç yaşanmayacak hayallerime mi?"
Bedirhan'dan gelmeyen daha doğrusu gelemeyen cevap üzerine devam etti.Bu sefer acı çeken yırtıcı gibi keskin ve sesli konuşuyordu.
"Yoksa daha dün gece verdiğim şansa mı üzüleyim?"
Bedirhan karısının önünde set kurup konuşmasını bitirmesini bekledi.Asi karısı yine sahalara dönmüştü ama yaralı bir ceylan gibi...
"Tek bir şey sorucam .Bana biraz saygın varsa doğruyu söylersin!"
Karısının yüksek çıkan sesine şimdilik müsamaha gösterip soracağı şeyi bekledi.Miray gözlerini kocasının gözlerine sabitlerken karşı karşıya gelmiş irisler savaş içinde kalmıştı.Bedirhan ,Miray dan gelecek soruyu beklerken kendinden emin görünürken ,Miray alacağı cevap karşısında daha da yıkılacağının farkındaydı.
"O kadın ile özel bir birlikteliğin vardı değil mi?"
Bedirhan karısının ne demek istediğini anlamıştı.Özel olan ne birliktelikleri ne de yaşadıklarıydı ve hepsi Miray dan önceydi ama bunu karısına nasıl anlatacağını bilememişti.Geri de kalan da bir kadındı.Üstelik başına gelecek şeyleri kabul etmiş bir kadın...
"Aramızda özel olan hiçbir şey yoktu dilemma.Bundan emin olabilirsin."
"Ama aranıza bir şey vardı."
İşte Bedirhan Ağa'nın buna verecek cevabı yoktu.Çünkü aralarında bir şey vardı.Genç ve bekar her erkeğin olacağı gibi...
Miray eline geçirdiği yastığı Bedirhan'a fırlatırken hırsından ne yapacağını şaşırmıştı.Yediği onca hakaret, ondan önce yaşadığını sandığı bir birliktelik yüzünden olmamış mıydı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖREymiş...
Teen Fiction"Sen hastahanedeyken hiç yanımda yattın mı?" Genç adam karşısında ki asi kadına,karısına baktı. Cevabı gerçekten merak ediyordu. "-Oo ağam bunu o kadar mı düşündünüz?" O ağam lafını... "Aksine sana dair bir şey düşünmüyorum ama gözlerine ne zaman...