RÖPORTAJ

44.3K 967 615
                                    

Millet ben geldim. Ben sizi özledim. Eminim sizde öylesinizdir. Size nasıl ulaşayım derken röportaj olayı çıktı. Editör sağolsun sıcak ama kısa muhabbet kurduk. Ben ve hikayeye hakknda merak edilen şeylere cevap verdim. Linki atıyorum ama görselden de bulabilirsiniz.

https://www.wattpad.com/155859045-wattpad-yazar-r%C3%B6portajlar%C4%B1-2-kitap-19-esraaeroll

Ayrıca okuma listeme de ekliyorum. Onu demişken güzelim Başlıklar altında hikayeni listeleyen herkese de teşekkürler. Ben onlara da bakıyorm. En son müthişler diye başlık altındaydı mesela :)

Diğer konu ise whatsap. Grup kurmak isteyen çok kişi var. Fakat hem herkezde whatsabın olmaması hemde numara deşifre olayı yüzünden açmama kararı aldım. Face te sayfa da sohbet ediyoruz ama bu sefer de face i olmayanlar kalıyor. Şöyle bir karar aldım. Bakalım siz ne diyorsunuz ? Ona göre Etkinliği başlatırız.

Sohbet etmek isteyenler bundan sonra ilk yorumun altına yazsın. Zaten biz bunu yapıyorduk. Şimdi adres belirlenmiş oldu. Ben zaten yorumlara tek tek bakıyorm. Cevap vermediğim son Yorumlara da bu gece dönücem inşallah.
Bu araca geçen bölümümde ki siteminde beni anlayan ve destekleyen herkese teşekkürler :) Eski bölümle geri dönüş yapıp beğendiniz için dün Sıralama ilk 10 daydık.

Düzenlemeler az kaldı. Yeni bölüm malesef gelecek pazartesi.
Bu da küçücük minnacık bir Alıntı.

"Işıkları kapat o halde"

Miray'ın utanmış yüzü al al iken sesi kısık ve titrek çıkmıştı.

"Ah Dilemma ! Sana söyledim. Tüm ışıkları söndürseler, söndürsen bile senden vazgeçmicem. "

ÖPÜLDÜNÜZ :)

TÖREymiş...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin