Arkadaşlar bilen bilir bölümlerimin ne kadar uzun olduğunu ama taslağı düzenlerken net ile ilgili çok sorun yaşadım.Düzenlemeleri kaydetmeden çıktığım için bölümü başa sardım.Görselde sorun yaşadım, her neyse...
Bunun arkasına saklanıp sizi de bölümsüz bırakmamak için bölümü paylaştım .Tekrardan kusura bakmayın.Yarın yazarınız nişanlanıyor ama yine de sizi ihmal etmiyor .Bence bu seferlik kıyak yapabilirsiniz bana. :D
Bu arada 5. sıraya yükselmişiz çok teşekkürler.İnşallah bu bölümden sonra ilk 3 olur :D @movieandbookile yeni bir röportaj artık.Bu işe yeni başladı.Moral takviyesi yapalım :D
Okuma listemde mevcut bakmak isteyen göz atabilir :D
İnstagram hesabımı merak edenler: ESRAAEROLLL
facebook:Watttpad TÖREymiş
Çok ithaf vardı ama bu bölümlük es geçiyorum.
Yine uzattım.
İyi okumlar ve iyi geceler.
Bedirhan kapalı gözlerini açıp karısına baktı. Miray'ın gözlerinde gördüğü intikam ateşi ile bir kez daha gözlerini kapadı. Tutku ile harmanlaşmış sesiyle karısına nida da bulundu.
"Şaka dimi ?"
Miray keyifli yüzü ile kaşlarını yukarı kaldırıp şaka olmadığını belirtince Bedirhan'ın ağzından tek kelime döküldü "siktir!"
Miray kocasına biraz daha sokulup yine aynı şeytani sesle fısıldadı.
"İşte tam olarak ta onu yapamayacaksın ..."
Bedirhan dibine girmiş karısına kısık gözlerle bakıp dişlerini sıktı. Karısı olacak şeytan nereden vuracağını biliyordu. Bedirhan derin bir nefes alıp geriye gitti. Bu kadar tahrik edilmişken diyecek şey miydi bu? Karısının mizahına da bayılmıştı zaten...
Miray kocasına gülmemek için kendini zor tutuyordu.
"Suyu ayarlayayım da soğuk bir duş al sen."
Miray hafif hafif kıkırdarken Bedirhan telefonunu alıp kapıya yöneldi.
"Tehlikeli sularda yüzüyorsun Dilemma. Çok tehlikeli sularda ..."
Miray gitmem için hareket eden kocasını kolundan tutup engelledi. Kaşları bu durumda hoşlanmadığını belli edercesine çatıkmışken gözleri isyanını belli eden med cezirler yaşatıyordu.
"Bu saate nereye?"
Bedirhan az önce keyifli olan karısının şimdi tedirgin ve ciddi olan halini sevmemişti. Karısı olacak kadın ondan tedirgin olmamalıydı.
"Neden?"
Miray yutkunup delici bakışlarını kocasına sabitledi.
Işaret parmağını Kocasının göğsüne vurup dişlerinin arasından tısladı."Nedeni beni ilgilendirir. Sen Bedirhan Mihrişah nereye gittiğini söylemiyecek misin?"
Bedirhan , git gide ciddileşen karısının gerçekten hasta olduğuna emin oldu. Zira Miray hızlı duygu değişimine uğruyordu.
Karısının göğsünde olan parmağını öptükten sonra o eli kalbinin üzerine yerleştirdi. Karısının anlamsız bakışları üzerine koca bir nefes aldı.
"Bak Dilemma. Ne kadar da hızlı atıyor. İnan bu hız beni yanlışa , günaha çağırıyor. "
Miray elini Kocasının göğsünden çektiğinde kendisini o gümbür gündür atan sesten de mahrum bırakmıştı. Bedirhan 'ın dibine girip onun elini kendi göğsünün üzerine koydu. Kocasının taktiği üzerinden gitmeyi tercih etmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TÖREymiş...
Novela Juvenil"Sen hastahanedeyken hiç yanımda yattın mı?" Genç adam karşısında ki asi kadına,karısına baktı. Cevabı gerçekten merak ediyordu. "-Oo ağam bunu o kadar mı düşündünüz?" O ağam lafını... "Aksine sana dair bir şey düşünmüyorum ama gözlerine ne zaman...