(Vanuit Ilse)
"ILSE!!!" riep Jessica toen ik aan kwam lopen. Ik glimlachte en zei:"hey!" Jessica gaf me een knuffel en zei:"ik heb je zo gemist!" Ik zei:"ik jou ook! Gefeliciteerd!" Jessica zei:"bedankt!" Ik was op het feestje van Jessica, een vriendin, en haar vriend. Ze waren verloofd. Jessica zei:"en hoe is het met jouw relatie met die knappe Lars?" Ik wist even niet wat ik moest zeggen. "Het is uit." Zei ik uiteindelijk. Jessica keek me geschrokken aan en zei:oh sorry! Wat erg!" Ik zei:"geeft niet. Ik ben gewend aan gebroken harten, dat weet je." Jessica zei:"wat is er gebeurd?" Ik zuchtte en zei:"Hij ging vreemd na een feestje." "Vreemdgaan als in zoenen of vreemdgaan als in echt vreemdgaan?" Zei Jessica. "Dat laatste." Zei ik. "O schat wat rot voor je!" Zei Jessica. Ik glimlachte en zei:"ach ja.." "Wat een klootzak.." Zei Jessica. Ik knikte en zei:"maar ja, ik ben weer single, ik red me wel." Jessica lachte en zei:"geniet van je vrijheid, die heb ik straks niet meer!" Ik lachte en zei:"nee." Jessica zei:"jij vindt de ware wel." Ik zei:"misschien ooit."
"Lars stond voor de deur vanavond." Zei mijn moeder toen ik 's avonds laat thuis kwam. Ik keek haar verbaasd aan en zei:"wat? Waarom?" Mijn moeder zei:"hij wil je terug zei hij." Ik zei:"leuk voor hem." Mijn moeder zei:"ben je al over hem heen?" Ik zei:"nee, natuurlijk niet. Maar ik vertrouw hem niet meer." Mijn moeder zei:"je hebt gelijk meisje. Je moet doen wat goed voelt." Ik knikte en zei:"het is gewoon een klootzak." "Wie is een klootzak?" Zei mijn vader toen hij de kamer binnen kwam. "Lars." Zei mijn moeder. Mijn vader zei:"o, dat is hij zeker." Ik zei:"maar goed, ik hoop dat hij niet weer langs komt." Mijn moeder zei:"het zal wel goed komen Ilsje." Ik knikte en zei:"vast."
Toen ik de volgende ochtend in de studio kwam hoorde ik een stem. Ik liep op het geluid af en bleef bij de deur staan luisteren. "Laat maar Denise, kies maar voor hem, ik ben klaar met je." Hoorde ik. Nu herkende ik de stem van Bart. "Nee, laat maar en ja, ik hou nog van je maar jij blijkbaar niet meer van mij, dus laat het gewoon. Vergeet me maar." Dit klonk verdacht veel als een 'het is over en uit gesprek'. Die gesprekken herkende ik onderhand wel. Ik wist niet dat Bart ook problemen had in zijn relatie... Toen was het een tijdje stil en ik raapte alle moed bij elkaar. Ik deed de deur open en zag Bart zitten. Hij keek op en zei:"hey!" Ik zei:"hey, gaat het wel?" Bart zei:"jawel, relatie problemen, of nou ja, de relatie bestaat niet meer." Ik zei:"dat herken ik." Bart zei:"oh ja?" Ik knikte en zei:"ja, mijn vriend ging vorige maand vreemd. Het is over en uit dus." Bart zei:"wat toevallig, mijn vriendin is ook vreemd gegaan." Ik zei:"wat rot voor je.." Bart knikte en zei:"ach ja." Ik glimlachte en zei:"je komt er wel weer overheen." "Jij ook wel hoor." Zei Bart met een knipoog. Ik kreeg de kriebels van zijn knipoog, en dan niet in de negatieve zin, maar in de positieve manier. Hij was toch best knap en zijn lach maakte me giechelig. Nee Ilse, nee. Even geen jongens. Hij heeft ook een gebroken hart en hij is een vriend. En hij drumde ook nog in mijn band. Nee.
LEUK? Xxxx
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
ФанфикIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...