(Vanuit Ilse)
"Waar is papa?" Vroeg Sofie een paar maanden later. Ik zei:"ik weet het niet schatje.." Bart zou naar de studio gaan om even wat op te halen, maar hij was al meer dan een uur weg. Daan lag net in bed en ik maakte me zorgen. Wat nou als er iets gebeurd zou zijn? En hij had zijn telefoon thuis laten liggen... Dus bereiken kon ik hem ook niet... Sofie zag dat ik bang was en zei:"wat is er mama?" Ik zei:"niks, maak je geen zorgen." Ik wilde niet dat Sofie ook bang werd. Ik zuchtte en probeerde afleiding te zoeken, maar het werkte niet. Na een half uur hoorde ik eindelijk de voordeur opengaan. Godzijdank. Ik liep naar de gang en zag Bart. "Waar was je?! Ik was dood ongerust!" Zei ik. Bart zei:"rustig liefje, er was file." "Had je dan niet even kunnen bellen?!" Zei ik. "Mijn telefoon lag toch hier." Zei Bart. Ik zei:"oh ja. Ik dacht dat je dood was of zo." Bart lachte en zei:"nee joh gekkie, doe normaal." Hij gaf me een kus en ik zei:"had gekund hoor."
Die avond was ik op onze kamer toen ik in de spiegel keek. Ik schrok me dood. Ik zag er niet uit. Dikke wallen en mijn haar zat nergens naar. Ineens bedacht ik me wat waarvan ik heel erg schrok. Bart was vreemdgegaan en had een smoes over de file bedacht. Daarom liet hij zijn telefoon natuurlijk thuis... Zodat ik hem niet ging lastigvallen. "Hey liefje." Zei Bart toen hij de kamer binnen kwam. Ik keek op en zei:"hey, mag ik je iets vragen?" Bart keek verbaasd en zei:"natuurlijk." Hij kwam naast me op bed zitten en ik zei:"stond jij echt in de file vanmiddag?" Bart zei:"ja, waar moet ik anders zijn geweest?" Ik keek hem aan en Bart begreep het. "Ilse, je denkt toch niet dat ik bij een ander meisje was?" Ik knikte en Bart zei:"doe normaal! Natuurlijk niet!" Dit stelde me al een beetje gerust. "Ik zou het wel begrijpen hoor als je bij een ander was." Zei ik. Bart keek me geschrokken aan en zei:"wat?" Ik zei:"ik zie er niet uit. Ik ben een wrak.." Bart trok me naar zich toe en sloeg zijn armen om me heen. "Nee nee nee, ik hou van jou Ilse en ik vind je prachtig. Je bent juist ontzettend sterk. Maar je ziet het zelf niet." Zei Bart. Ik keek hem aan en Bart zei:"echt waar." Hij gaf me een kus en duwde me zachtjes achterover op bed.
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
FanfictionIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...