(Vanuit Ilse)
Een paar maanden later werd ik toch echt helemaal gek van de stress. Alles moest af en ik had nog maar twee weken voordat het album uit zou komen. En ik moest ook voor Sofie zorgen.. En nu zat ik aan de keukentafel. Het was al half 12 's avonds en ik was nog steeds bezig. "Ils, kom je zo?" Zei Bart vanaf de bank. "Ja, zo!" Zei ik. Bart liep naar me toe en kwam achter me staan. "Schatje.." Zei hij. Ik zuchtte en zei:"wat? Het moet echt af!" Bart sloeg zijn armen van achter om me heen en zei:"rustig lieverd. Het komt wel goed. Ga nou gewoon morgen verder, je redt het makkelijk." Ik keek Bart aan en zei:"dat weet ik niet." "Ik wel" zei Bart met een glimlach. Ik glimlachte en gaf hem een kus. Op dat moment hoorden we Sofie huilen. "Ik ga wel even." Zei ik. Ik stond op en liep naar boven. Ik deed de deur van Sofie's kamer open en zei:"wat is er schatje?" Sofie keek me met grote ogen aan en zei:"mama?" Ik glimlachte en zei:"ja schatje, mama is hier." Sofie werd langzaam wat rustiger en ik zei:"wil je even naar beneden?" Ik merkte dat ze wel was uitgeslapen was en ik tilde haar uit haar bedje. Sofie vond het blijkbaar niet erg, want ze stopte meteen met huilen. Ik nam haar mee naar beneden en Bart zei:"moet jij niet slapen schatje?" "Nee, ik denk dat ze is uitgeslapen, he Soof?" Bart nam Sofie van me over en zei:"wil je dan even bij mama en papa blijven?" "Papa." Zei Sofie. We gingen op de bank zitten en Sofie zat op de schoot van Bart. "Dat is normaal gesproken mijn plek." Zei ik lachend. Bart lachte en zei:"arme jij." Ik zei:"mijn dochter neemt mijn plek in." Bart trok me tegen zich aan en zei:"ik hou van je schat." Ik glimlachte en gaf hem een kus. "Ik ook van jou." Zei ik. "Mama." Zei Sofie. Net alsof ze zich buitengesloten voelde. Ik lachte en zei:"en ik hou ook van jou lieve schat." Ik gaf haar een kus op haar wang en kietelde haar even.
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
FanfictionIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...