(Vanuit Ilse)
"Bart die vreemdgaat?" Zei Jessica. Ik lachte en zei:"ja, het is een idiote gedachte, ik weet het. Ik was gewoon boos oke." Jessica lachte en zei:"dat vind ik wel een hele goede actie Ils. Gewoon zeggen dat hij een ander heeft." "Het floepte er zomaar uit!" Zei ik lachend. Jessica schudde lachend haar hoofd en zei:"maar gelukkig is het weer helemaal goed gekomen." Ik knikte en zei:"ja, en bij jullie?" Jessica zei:"het gaat wel prima, nou ja, John moet veel overwerken." "Dat is ook verdacht." Zei ik lachend. Jessica knikte lachend en zei:"ja, vond ik ook al." Ik zat, op aandringen van Bart, op een terrasje met Jessica. Hij vond dat ik moest ontspannen. Ik was al 1000 keer herkent, maar oke. Toen ik die middag thuis kwam zaten Bart en Sofie aan de keukentafel. Ik gaf ze allebei een kus en zag dat Sofie aan het kleuren was. Op dat moment hoorden we Daan huilen. "Ik ga wel." Zei ik. Ik liep naar boven en zei:"ben je wakker Daantje?" "Mama!" Zei Daan. Ik glimlachte en tilde hem uit bed. Ik nam hem mee naar beneden en zei:"koken of bestellen?" Bart lachte en zei:"heb jij ook geen zin in koken?" Ik schudde lachend mijn hoofd en zei:"bestellen dus." Bart knikte en ik zette Daan op op de grond. Hij liep naar Bart toe en Bart tilde hem op. "Goed zo Daantje!" Zei hij en hij gaf hem een kus. Ik glimlachte en was zo blij dat alles weer goed ging tussen ons... We hadden het weer helemaal goed gemaakt, gelukkig. Die avond zaten Bart en ik samen op de bank. Ik zat tegen hem aan en Bart had zijn arm om me heen geslagen. "Waylon is wel knap." Zei Bart. We hadden het over het Songfestival, waar ik aan mee ging doen met Waylon. Ik lachte en zei:"dus?" "Dus ik ga jullie in de gaten houden. Jij bent van mij." Zei Bart. Ik lachte en gaf hem een kus op zijn wang. "Jij bent niet goed." Zei ik. Bart lachte nu ook en zei:"nou ja zeg."
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
FanfictionIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...