15

480 9 1
                                    

(Vanuit Ilse)

"Ja, ja natuurlijk wil ik met je trouwen!" Zei ik. Bart stond op en ik vloog hem in de armen. Ik zoende hem en Bart zoende terug. "Ik hou zoveel van je.." Fluisterde hij in mijn oor. Ik glimlachte en zei:"ik ook van jou..." We liepen hand in hand terug. "Nu ben ik oud genoeg om te trouwen he?" Zei ik lachend. Bart lachte en zei:"ja, 30 is een mooie leeftijd." Ik lachte en zei:"je bent een schat." Bart gaf me een kus op mijn wang en opeens kwam er een groepje mensen naar ons toe. "U bent Ilse DeLange toch?" Zei een meisje. Ik zei:"ja, dat ben ik!" Het meisje vroeg:"mogen wij een handtekening?" Ik glimlachte en zei:"natuurlijk!" Ik gaf de mensen een handtekening en we liepen verder. Dit was de mooiste avond van mijn leven.

*twee weken later*

"Ilse!" Zei Jessica toen ik de deur opendeed. Ik gaf haar een knuffel en zei:"hey." We liepen naar binnen en Jessica zei:"wat is het toch mooi hier." Ik zei:"bedankt, ik moet wel weer opruimen eigenlijk, maar ja." We gingen op de bank zitten en en Jessica keek naar mijn hand. "Had jij die ring al Ilse." Zei Jessica. Ik glimlachte en zei:"nee." Jessica keek naar me en daarna weer naar mijn ring. "Dat lijkt wel op een verlovingsring." Zei ze. Ik glimlachte en Jessica keek me aan. Haar ogen werden groot. "Wat? Zijn jullie?" Ik knikte en zei:"wij zijn zeg maar een klein beetje verloofd." Jessica lachte en zei:"wat leuk voor jullie!" Ze gaf me een knuffel en zei:"dus je gaat trouwen?" Ik knikte en zei:"ja." "O mijn god! Wat leuk!" Zei Jessica. Ik lachte en zei:"ja he?." "Hoe heeft hij het gevraagd?" Zei Jessica. Ik glimlachte en zei:"op het strand, na de zonsondergang." "Wat romantisch!" Zei Jessica. Ik glimlachte. Bart was zeker romantisch. "Dus, je hebt echt de ware gevonden." Zei Jessica. Ik glimlachte en zei:"dat hoop ik wel ja." Jessica zei:"ik weet het zeker Ils, ik heb je nog nooit zo gelukkig gezien." Ik glimlachte en zei:"ik ben ook gelukkig." Jessica glimlachte en knuffelde me weer. Ik was echt super gelukkig. "En kinderen?" Zei Jessica. Ik zei:"weet ik veel. We zijn nu wel druk, het gebeurt ooit wel." "Jessica zei:"vast wel." Ik glimlachte en zei:"en jij?" "Wat?" Zei Jessica. Ik zei:"jullie zijn al een tijdje getrouwd. Kindjes?" Jessica glimlachte en zei:"ik ben eigenlijk zwanger." Ik zei:"en dat zeg je nu pas? Wat leuk voor je!" Ik gaf haar een knuffel en dacht aan later. Ooit zouden Bart en ik ook kinderen krijgen, maar nu nog niet.

COMMENTS?
TIPS?

Ilse DeLange: Our love story❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu