(Vanuit Ilse)
"Ik wist niet dat jij zo romantisch was." Zei ik. "Valt niet tegen he?" Zei Bart met een glimlach. We liepen samen hand in hand bij de Eiffeltoren. Het was al donker en de lichtjes van de Eiffeltoren maakten het romantisch. Ik knikte lachend en zei:"je bent geweldig." Bart gaf me een kus op mijn wang en zei:"ik doe dit niet voor iedereen hoor." Ik glimlachte en keek hem aan. "Niet voor iedereen?" Zei ik plagerig. "Nee." Zei Bart lachend. Ik zei:"oh, en voor wie dan wel?" Bart lachte en zei:"voor mijn grote liefde." Ik glimlachte en sloeg mijn armen om zijn nek. Bart lachte en zoende me. Ik zoende terug en ik besefte me nu pas dat Bart me zijn grote liefde had genoemd. Ik hield zoveel van hem... Zo was het dus om de ware gevonden te hebben. Tenminste, dat hoopte ik. Dat wist ik natuurlijk niet zeker. We waren nog maar 3 jaar samen en er kon nog van alles mis gaan, maar toch. Bart sloeg een arm om me heen en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. Zo liepen we terug naar het hotel waar we sliepen.
Later die avond lagen we samen in bed. Ik lag op de borst van Bart en hij had zijn armen om me heen geslagen. "Die 3 jaar zijn zo snel gegaan." Zei ik. Bart zei:"ja he?" Ik knikte en zei:"het voelt nog helemaal niet zo lang." Bart zei:"nee, 3 jaar klinkt wel lang." Ik zei:"ja he? Het klinkt als een hele prestatie." Bart lachte en zei:"het is ook een hele prestatie." Ik lachte en zei:"nou ja zeg, ik vind het nog best goed gaan tot nu toe." Bart lachte en zei:"dat gaat het zeker." Ik lachte en zei:"mijn moeder vroeg laatst of ik zwanger was." Bart lachte en zei:"echt?" Ik zei:"ja, serieus. Dus ik zei dat dat niet het geval was." Bart lachte en zei:"een vriend van mij vroeg al of we gingen trouwen, iedereen denkt dat het helemaal goed komt met ons." Ik zei:"ik hoop het maar." Bart glimlachte en zei:"het komt wel goed met ons." Ik glimlachte en knikte. Bart gaf me een kus op mijn hoofd en zei:"ik hou van je." Ik keek hem aan en zei:"ik ook van jou.."
*2 jaar later*
(Vanuit Ilse)
Ik liep het vliegveld van Londen uit, alleen. Een week lang liedjes schrijven in Londen, alleen. Het klonk als een heel goed plan, maar in de praktijk was dat totaal niet zo. Ik had alleen de heen reis nog maar gehad, en ik miste Bart nu al. Ja, we waren nog steeds samen. Ik checkte in bij het Hotel en liep naar mijn kamer. Een tweepersoons bed. O wat wilde ik graag dat Bart hier was. Ik zette mijn tas op bed neer en ging naar beneden. Ik had afleiding nodig. Het was een uur of 10 's avonds. Ik ging in het restaurantje van het hotel aan een tafeltje zitten en bestelde drinken. Opeens stond er een knappe man voor mijn neus. "Can I sit?" Zei hij. Ik knikte en zei:"yes." De man ging tegenover me zitten en zei:"Are you married? Because I don't see a man." Ik zei:"No, I'm not married." De man glimlachte en zei:"why not? You are beautiful." Ik glimlachte en zei:"thanks, but I have a boyfriend." De man leek niet onder de indruk en zei:"Why isn't he here with you?" "Long story." Zei ik. Ik had niet echt zin om te praten, en ik had ook geen zin in meer met die man. "Fight?" Zei de man. Ik zei:no no, we are happy together. I'm here for my work." De man glimlachte en zei:"alright, so your boyfriend isnt here tonight?" "No." Zei ik. Ik moest dit afkappen. "That's very nice beautiful lady." Zei de man. Oke, nu moest ik weg. "I eh have to go." Zei ik.ik stond op en liep weg. De man riep me nog maar ik ging naar mijn kamer. Daar belde ik Bart. "Slaap lekker lieverd, ik hou van jou." Zei Bart na een half uur. Ik glimlachte en zei:"ik ook van jou."
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
FanfictionIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...