(Vanuit Bart)
Het was 3 weken later en Ilse was nu 9 weken zwanger. We wisten dat het kindje helemaal gezond was en dag alles tot nu toe goed ging, gelukkig. "Bart? Hoe laat moeten we nou ook alweer in de studio zijn?" Riep Ilse vanuit de keuken. "12 uur." Zei ik terug. "Oke!" Zei Ilse. Ik hoorde aan haar stem dat ze gestresst was en liep naar haar toe. Ik ging achter haar staan en sloeg mijn armen om haar heen. "Rustig aan schat." Zei ik. Ilse keek me dankbaar aan en gaf me een kus. "Doe ik." Zei ze glimlachend. Ik glimlachte en gaf haar een kus in haar nek. "Papa!" Hoorde ik vanuit de woonkamer. "Ik kom eraan schatje!" Zei ik. Ilse glimlachte en zei:"wacht eens." Ik bleef even staan en Ilse zoende me. Mijn lieve schat.
(Vanuit Ilse)
"Sofie, kom eens bij mama." Zei ik. Sofie kwam naar ons toe en Bart zei:"wil je op schoot?" Sofie knikte en Bart zette haar op zijn schoot en zei:"mama en ik hebben een verassing voor jou." "Voor mij?" Zei Sofie met grote ogen. Ik glimlachte en zei:"ja. Jij wilt toch iemand om mee te spelen?" Sofie knikte en ik zei:"dan heb jij geluk, want je krijgt een broertje of zusje." Sofie glimlachte en zei:"echt?" Ik knikte en zei:"er zit een kindje in mama's buik." Sofie keek me met grote ogen aan en ik zei:"echt waar. En over een tijdje krijg jij een broertje of zusje. Vindt je dat leuk?" Sofie knikte en zei:"ik wil een zusje." Bart zei:"we weten nog niet of het een broertje of zusje word lieverd." Sofie zei:"nou en." Ik lachte en zei:"misschien heb je geluk schat." Sofie zei:"maar hoe kan dat dan?" Bart en ik keken elkaar aan en we schoten in de lach. "Dat leggen we je later wel uit schat, daar ben je nog te klein voor." Zei ik. Sofie nam er genoegen mee en zei:"in jouw buik?" Ik glimlachte en zei:"ja, nu zie je dat nog niet, maar over een tijdje word ik heeeel dik." Sofie lachte en zei:"leuk." Ik lachte en drukte een kus op haar wang.
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
FanfictionIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...