*1 jaar later*
(Vanuit Ilse)
We waren inmiddels verhuisd naar een groter huis en we hadden alles voor elkaar. "Eindelijk vrij." Zei ik terwijl ik naast Bart op de bank plofte. "Ja, we zijn geen avond thuis geweest de afgelopen maanden." Zei Bart. Ik zei:"nee, die tour was heel leuk hoor, maar ik ben dood op." Bart glimlachte en trok me tegen zich aan. Hij sloeg een arm om me heen en ik keek hem aan. "Trouwens, ik had twee dagen geleden ongesteld moeten worden." Zei ik. "En dat is niet gebeurd?" Zei Bart. Ik zei:"nee. Het zal wel stress zijn." "Je bent wel gestopt met de pil he, misschien is het wel raak." Zei Bart. Ik zei:"ik zal toch nog niet zwanger zijn? Ik ben nog helemaal niet zolang gestopt met de pil." Bart zei:"volgens mij kan dat best." Ik zei:"ja, we wachten wel af. Ik weet het niet." Bart zei:"we houden het wel goed in de gaten Ils." Ik zei:"ja, doen we." Ik kon me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn. Natuurlijk was ik met de pil gestopt om misschien zwanger te raken. Bart en ik waren er nu wel klaar voor. En het was, na mijn album en tour, wel een geschikte periode. Maar het kon nu toch nog niet raak zijn?
Een dag later werd ik misselijk wakker. Ik zou wel ongesteld gaan worden, daar zou ik wel misselijk van zijn. Tot mijn verbazing was ik nog steeds niet ongesteld geworden. "Gewoon nog niet ongesteld." Zei ik toen ik beneden kwam. Bart liep naar me toe en zei:"en nu?" Ik haalde mijn schouders op en zei:"geen idee, ik snap er niks van. Zo snel is toch bijna onmogelijk?" Bart zei:"als je zwanger bent dus niet. Misschien moeten we een test doen Ils." Ik zei:"ja, misschien wel.. Maar hoe kom ik daar aan? Als ik met mijn beroemde hoofd die winkel binnen ga en vraag om een zwangerschapstest weet de privé het meteen ook." Bart zei:"dat is waar. Misschien wil iemand wel een zwangerschapstest voor ons kopen?" Ik zei:"dat is een goeie. Misschien Jessica?" "Dat wil ze vast wel." Zei Bart. Ik knikte en zei:"of ik moet straks ineens ongesteld worden." Bart trok me tegen zich aan en zei:"dat denk ik niet Ils."
Die middag belde ik Jessica. "Hey Ils!" Zei Jessica toen ze opnam. "Hey! Ik heb even een vraagje." Zei ik. "Vraag maar." Zei Jessica. Ik zei:"oke, zou jij voor mij een zwangerschapstest willen kopen?" Jessica zei:"ben je zwanger?" Ik lachte en zei:"dat weet ik niet, daarom heb ik die test nodig." "Wat leuk voor je Ils!" Zei Jessica. Ik zei:"echt lief dat je dat voor mij wilt doen!" "Natuurlijk wil ik dat!" Zei Jessica. Nog geen uur later stond ze voor de deur van ons huis met een zwangerschapstest. "Veel succes." Zei Jessica met een knipoog. Ik glimlachte en zei:"bedankt." Met een bonzend hart pakte ik de test. Daar gingen we..
COMMENTS?
TIPS?
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
FanfictionIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...