(Vanuit Ilse)
Na de zoveelste shoot kwam ik uitgeput thuis. "Ik kan geen make up meer zien." Zei ik toen ik de woonkamer binnen liep. Bart lachte en gaf me een kus. "Je ziet er wel heel mooi uit." Zei hij. Ik zei:"dat zal best, maar het gaat er allemaal af." Bart zei:"je weet hoe ik je het mooiste vindt." Ik lachte en zei:"met honderd lagen make up zeker." Bart lachte en zei:"nee gek. Je bent prachtig van jezelf." Ik glimlachte en Bart trok me naar zich toe. Ik keek hem aan en zei:"je bent lief." Bart glimlachte en zoende me. Hij zei:"en oh ja, ik heb ook nog een verassing voor je." Ik keek hem verbaasd aan en zei:"voor mij?" Bart knikte en zei:"ja, maar die krijg je straks pas." Ik lachte en zei:"oke. Nu ben ik benieuwd." Bart lachte en zei:"nog even geduld Ilsje." Ik glimlachte en zei:"ik ben zo terug." Ik liep naar boven en bekeek mezelf in de spiegel. Ik leek wel een filmster, jeetje. Ik haalde mijn make up eraf en gooide mijn hakken uit. Toen ik beneden kwam stond Bart al op me te wachten. "Zo, ik ben weer lelijk." Zei ik lachend. Bart zei:"neeneenee. Dat is geen goede instelling. Je bent prachtig." Ik lachte en zei:"oke." Bart glimlachte en zei:"en nu je verassing." Ik knikte en zei:"ik ben benieuwd." "Wij gaan naar Parijs morgen." Zei Bart. Ik keek hem met open mond aan en zei:"Wat?" Bart knikte en ik zei:"o mijn god! Wat lief van je!" Bart glimlachte en zei:"vind je het leuk?" Ik zei:"natuurlijk vind ik dat leuk!" Ik viel hem in de armen en zoende hem. "Ik hou van je." Zei Bart. Ik glimlachte en zei:"ik ook van jou."
De volgende dag zaten we al vroeg in de auto. "Ik kan niet eens Frans." Zei ik. Bart zei:"ik ook niet." Ik lachte en zei:"dit word nog leuk." Bart knikte lachend en zei:"ik hoop maar dat ze daar Engels spreken, anders hebben we wel een beetje een probleem." "Woordenboek?" Zei ik lachend. Ik haalde een woorden boekje Nederlands-Frans uit mijn handtas en Bart zei:"o jij bent ook gewoon geniaal, wat ik toch zonder jou zou moeten." Ik lachte en zei:"die vond ik op zolder gisteravond, leek me wel handig." Bart lachte en zei:"wat hou ik toch van je." Ik lachte en zei:"ja, ik ben echt nog wel ergens goed voor." "Voor zoveel." Zei Bart met een knipoog. Ik lachte en drukte snel een kus op de wang van Bart. "Maar ze spraken wel Engels toen ik het hotel ging bespreken, dus misschien hebben we geluk." Ik zei:"we zien het wel, we redden ons vast wel." Ik vond het zo ontzettend lief van Bart.. Hij was zo'n schat. We hadden nu al 3 jaar een relatie en het ging heel goed. En dat terwijl ik ooit bang was dat ik nooit de ware zou vinden. Ik wist nu natuurlijk ook niet of ik die gevonden had, maar Bart leek toch echt wel verdacht veel op mister perfect.
TIPS?
JE LEEST
Ilse DeLange: Our love story❤
ФанфикIedereen weet hoe het is om verliefd te zijn. Ik ook, maar het stomme is dat ik altijd verliefd word op de verkeerde.. Totdat mister perfect ineens langs kwam, althans, dat hoop ik. Overleefd onze band het nu de zangeres en de drummer een relatie he...