17.

492 8 4
                                    

(Vanuit Ilse)

Het was een maand later en Bart en ik gingen over twee weken precies trouwen. Ik had er hartstikke veel zin in, maar we waren er super druk mee. "Hoeveel mensen komen er precies?" Zei ik. Bart zei:"geen idee hoeveel precies. Rond de 200?" Ik zei:"zeker?" "Nee." Zei Bart. Ik zuchtte en zei:"we gokken het er wel op." Ik sloot de computer af en Bart zei:"zitten jij." Ik lachte en zei:"pardon?" "Ik ga je verwennen, niet meer stressen, zitten." Zei Bart. "Oke dan." Zei ik lachend en ik ging op de bank zitten. Bart liep naar de keuken en kwam even later terug met een kop koffie en bonbons. "Hier." Zei hij en hij gaf het aan mij. Ik glimlachte en zei:"wat lief." Bart kwam naast me zitten en gaf me een kus op mijn wang. "Ik moet nog wel in mijn jurk passen over een paar weken." Zei ik lachend. Bart lachte en zei:"daar pas jij ook echt nog wel in, ook over een paar weken." "Dat hopen we dan maar he." Zei ik lachend. Bart keek me lachend aan en zei:"dat komt wel goed. En ik vind je zo ook prachtig." Ik glimlachte en zei:"je bent lief." Bart zei:"nee, ik zeg alleen maar wat waar is." Ik lachte en zei:"natuurlijk." "Echt hoor." Zei Bart zogenaamd serieus. Ik glimlachte en gaf hem een kus.

*2 weken later*

(Vanuit Ilse)

Vandaag ging ik eindelijk trouwen. De zenuwen gierden door mijn buik. Bart was net weg en ik zat op de bank te wachten op Jessica en de andere bruidsmeisjes (Tara en Julie, twee andere vriendinnen.) Zij zouden me helpen met klaarmaken. Na een paar minuten ging de bel en ik deed de deur open. "Hey Ils! Ben je er klaar voor?" Ik glimlachte en zei:"ik hoop het." Jessica lachte en zei:"dit gaat zo leuk worden." We liepen naar boven en na een uur was ik klaar om te trouwen. "Je bent zo mooi..." Zei Jullie. "Ik wou dat ik zo mooi was op mijn bruiloft.. Jezus." Zei Jessica. Ik lachte en zei:"dat was je." "Helemaal niet. Je bent net een prinses." Zei Jessica. Ik glimlachte en keek in de spiegel. Ik leek echt net een prinses. "Ik denk dat je ouders gaan huilen als ze je gaan zien." Zei Tara. "Zeker." Zei Julie. Ik lachte en zei:"dan word het nog leuk." Tara en Julie kregen gelijk, want toen mijn ouders me zagen kregen ze tranen in hun ogen. "Told you." Zei Tara. Ik lachte en zei:"je had gelijk." "Je bent prachtig lieverd." Zei mijn moeder. Ik glimlachte en zei:"bedankt." Ik ging eindelijk trouwen... Eindelijk.

Ilse DeLange: Our love story❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu