35.

395 10 0
                                    

(Vanuit Ilse)

Het was 2 maanden later en mijn vader was een maand geleden overleden. Ik vond het verschrikkelijk, maar het leven ging door. Ik had een baby van 2 maanden en een meisje van 3, dus afleiding genoeg. Nu ging alles redelijk met me. "Schatje? Wil je wat drinken?" Zei Bart vanuit de keuken. "Nee, dankje." Zei ik. Ik zat met Daan op mijn armen op de bank en Sofie zat naast me. "Wil je hem ook even vasthouden?" Zei ik. Sofie knikte en ik zei:"voorzichtig zijn he?" Sofie zei:"ja." En ik gaf haar Daan. Het was een schattig gezicht zo. "Lief he?" Zei ik. Sofie knikte en gaf Daan een kus. Ik glimlachte en pakte Daan weer. Sofie ging op de grond zitten spelen en Bart kwam naast me zitten. "Hoe voel je je?" Zei hij. Ik zei:"goed hoor." Bart keek me aan met de blik die hij me altijd gaf als hij zich zorgen om me maakte. Ik glimlachte en zei:"echt." "Ik ken je langer dan vandaag Ils." Zei Bart. Hij sloeg zijn arm om me heen en ik legde mijn hoofd op zijn schouder. "Ik hou gewoon van je." Zei Bart zacht. Ik glimlachte en gaf hem een kus op zijn wang. "Ik ook van jou." Zei ik. Ik stond op en zei:"ik breng hem even naar bed, ik ben zo terug." Bart knikte en ik liep naar boven. Ik legde Daan in bed en gaf hem een kus. Toen ik weer beneden kwam zat Sofie bij Bart. Het zag er schattig uit. Ik bleef stiekem even bij de deur staan kijken en besefte me hoeveel ik van ze hield. Ik liep de kamer in en Sofie zei:"hoi mama!" Ik zei:"hey liefje." "Wil je met me spelen?" Vroeg Sofie. Ik knikte en zei:"natuurlijk." Let's have a try.

COMMENTS?
TIPS?

Ilse DeLange: Our love story❤Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu