6.Bölüm

8K 456 164
                                    

Yeni bölüm demişsiniz bende hemen geleyim dedim.

Bu bölümü  Ezgilanddd için yazdım. Kendisi pek sabırsız bir okuyucu😁

Kırmayım dedim kendisini ve hemen yazdımmm.

Ehhh, keşke volteler ve okunmalarda artsa ama yoook.

Neysem.

İYİ OKUMALAR

.

Bölüm fotoğrafı;

30.07.24

.

Dışarıya çıkmak ve dolaşmak.

Bana pek yabancıydı...

Yaşadığım kabustan sonra.

Her ne kadar kendisine güvenmesem de bu Buğlem sayesinde olmuştu.
Hoş, kendisi beni dışarıya çıkarmasa bile ben yine Cenk ile çıkacaktım ama şuan ilki Buğlem ile yaşıyordum.

Dışarıda tek özlemediğim yer sokak lambalarıydı.

Sokak lambaları benim için cehennemden farksızdı.

Asıl o zaman acıyı tatmıştım...

Hemen kafamdan attım o kâbus geceyi. Hatırlarsam sokak ortasında yığılırdım.

Buğlem kara düşüncelerimin içinde boğulduğumu anlamış olacak ki benimle konuşmaya başladı. "İyi misin?"

"İyiyim."

Değilim. Ben hiç iyi değilim.

"Çok durgun görünüyorsun. Neyin var? Benimle paylaşabilirsin?"

"Bir şeyim yok," diyerek geçiştirdim. Fazla konuşmak istemiyordum.

İyi bir kızdı, bana asla zararı olmamıştı ama içimde de bir sıkıntı vardı.

"Peki," diyerek beni onayladı ve derin bir nefes aldı. "Huzurlu musun?"

Kaşları anında çatıldı. Huzursuz olduğumu bildiği hâlde sorma cabası?

O evde bana kötü davranan abi ve kardeş var iken nasıl huzurlu olurdum ki? Huzurlu olduğum bir anda hemen gelip karabasan gibi üzerime çöküyorlardı. Ama bu da iyidi.

O eski kabusum benim felaketimdi.

Bunlar daha iyi günlerim.

"Doğru. Karan, Aram ve Mert sana böyle davranırken huzurlu olman, garibe kaçar. Benimki de soru işte. "

Bana acı olsa da dilimdeki kelimeleri söyledim. "O üç kişi ile aranda güçlü bir bağ var. Öyle güçlü ki, beni tanımadıkları hâlde o güç onların önüne ön yargı koymuş."

"Biz dördümüz takılırdık hep. Çok güzel günlerimiz olurken çok kötü günlerimiz de oldu. Anlatmak istemem ama kartları açıyoruz madem, konuşalım."

Yolun ortasında bana döndü. "Aram. 2 yıl önce büyük bir trafik kazası geçirdi. Sebebi ise arabanın frenlerinin kesilmesi."

Dikkatle Buğlem'i bölmeden dinliyordum ama yaşananlar...

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin