23.Bölüm

7.4K 463 357
                                    

Merrhabaaa.

17BİN KİŞİ. SİZLERİ ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM. İYİKİ SİZ ✨💗💝🤍

İYİ OKUMALARRR.

.

Bölüm fotoğrafı;

Bölüm fotoğrafı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

17.08.24


1 ay öncesi;
(Lavin hakkında gerçekleri öğrenildiği gün, cenaze.)

.

Sezin ailesi gördükleri ile oldukları yerde çakılıp kalmışlardı. Donup kaldılar, hareketsiz hâle geldiler.

Bu videolar...
Neyin nesiydi?

Cenk Sezin, en çok şoka giren oydu. Daha az önce onu ormanda can çekişiyor hâlde bırakıp buraya gelmişlerdi. Acımadan, duygusuzca.

Lavin'in ağlamaları ve can çekişen sesi kulaklarında çınlamaya başladı.

"Yemin ederim ki ben yapmadım! İnanın bana! Bir kez olsun bana inanın, ne olur!"

"Ben yapmadım!"

"Çok pişman olacaksınız!"

Olmuşlardı. Hemde çok ama çok da geç kalmışlardı.

Bir insanın kıymetini illa ki ona zarar gelindiğinde mi anlayacaktık? Yaşarken, gözleri açıkken, nefes alırken kıymetini bilemiyor muyduk? İlla bunların yaşanması mı gerekiyordu?

Hayır. Ama onlar bu tercihten yana olmuşlardı.

Lavin'i can çekişirken acımadan bırakmışlardı. Değdi mi? Hayır. Pişman oldular mı? Evet.

Geçti ama işte.

Cenk başını olumsuz anlamda sallamaya başladı. "Hayır, hayır," diye fısıldamaya başladı. Bu kalbimdeki ağrı da neydi?

Canı yanıyordu.

"Olmaz, olamaz bu," dedi acı ile. Gördükleri bir rüyadan ibaret olsun istedi. Yüzleşemezdi.

Yüzleşecek yüzü yoktu.

Biliyordu çünkü nasıl geri dönülemeyeceği bir hata yaptığını.

"Bu nasıl olur," diye acı ile fısıldadı Kaya. "Kardeşim, intikama kurban mı gitmiş?"

O da duyduklarının bir rüya olmasını istiyordu. Küçük kardeşi bunu yaşamamış olmasını istiyordu. Küçüktü daha o, bedeni nasıl dayanmıştı o acılara?

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin