24.Bölüm

7.1K 441 173
                                    

Hellooo.

Hemen bölüme geçelim. Bölüme geçmeden önce voltelerseniz çok sevinirim.

40.bin olmuşuz. Sizler ne kadar teşekkür etsem az. İyiki sizler, sizleri çok ama çok seviyorum✨🤍💗

İYİ OKUMALARRR.

.

Bölüm fotoğrafı;

Bölüm fotoğrafı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

20.08.24

7 Ay sonra;

Hayatımızda hep enkazlar olurdu. Onun üstesinden gelmek ve kurtulmak ise bize düşüyordu.

Bazen zordu, bazen ise çok kolay geliyordu ama iş bana gelince asla kolay olmamıştı. Zorlayabildiği kadar zorladı beni.

Sınavımdı bunlar benim. Yaşadıklarım, geçmişim, gözyaşlarım. Hepsi birer sınavımdı ve ben sınavımı geçmiştim.

Zor şekilde, acı çeke çeke ama.

Şu son 7 ayda neler yaşadığımı bir Allah bir benim yaşadığımı bilen kişiler birde ben bilirdim.

Psikolojik tedavi görmüştüm.

O lanet gün hep rüyalarıma kara basan gibi giriyordu. Geceleri uyuyamaz olmuştum. Bedenim uyku diye bağırıyordu. Ama kabuslar bana inat gelirdi. Uyuyamadığım için hıçkıra hıçkıra ağladığımı hatırlarım ben.

Uyandığım zaman Kaya abim anlatmıştı bana her şeyi. Kabullenemedim. İnanmak istemedim yaşadıklarıma. Ağır gelmişti bedenime, ruhuma.

Öğrendiklerim ile kafayı sıyırmıştım. Ciddi manada sıyırmıştım. Yaşayan ölüydüm. Ne yemek yiyor ne de içiyordum. Sadece kupkuru yaşayıp gidiyordum. Banyo etmez, pasaklı pasaklı dolaşırdım. Evdeki hizmetçi zorla sokup yıkardı beni. Diğer türlü girip yıkanmazdım bile.

Arda abim ile seanslar başladı bu sefer. En büyük destekçim o olmuştu. Onun sayesinde iyileşmiştim. Onun sayesinde ayağa kalkabilmiştim.

Psikologumun abim olması, süreci daha kısa sürdürmüştü. Çünkü ben Arda abime herşeyimi anlatabiliyordum. Onun yanında rahat olabiliyordum. Onun yanında kendimi açabiliyordum. İlk başlarda zordu biraz ama aşmıştık o günleri.

Abim ruhumun karanlıklarında ne yaşadıklarımı görebiliyor ve hissediyordu. Oraya kadar ulaşıp ayağa kaldırmıştı beni.

İlk başta çok itiraz ettim. Ortalığı yıkıp savurdum. O zamanki pskoloji ile ben deli değilim, istemiyorum, iyileşmek istemiyorum diye bağırıp dururdum.

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin