Kıymetimi bilin gencolar, gezmeye gittiğim için atamayacaktım ama atıyorum.
Volteler gelsin lütfen.
Bir de sizden ricam, kitabımı tanıtabilirseniz ya da önerirsiniz çok sevinirim. O zaman belki kitap keşfedilebilir.
İyi okumalarrr.
.
Bölüm fotoğrafı;
.
03.08.24
Sevilmek bu muydu?
Ben ilk defa hissetmiştim.
Uyandığım zaman kendimi yatak odamda bekliyordum, Kaya'nın odasında değil.
Çok şaşırmış ve biraz da korkmuştum ama belli etmemiştim.
Buğlem ile yaşadığım o olay.
Yine bir ölümün döşeğinden dönmüştüm. Hatalısı da bendim.
Buğlem beni tutmaya devam ederken Buğlem'i çok güçlü itmiştim. O sırada ise araba geliyordu. Buğlem ise şoka girmiş ve öylece kalmıştı.
Bu sefer ben ayağa kalkmış ve Buğlem'i yolun ortasından çekmiştim. Arabanın şoförü alkollü olduğu belliydi ki, ayağım sürat halindeki arabaya takılmış ve kısmen ezmişti.
Bir iki santim ile ölümden tekrardan dönmüştüm.
Buğlem ise bir kaç saniye içinde ölümden dönmüştü.
Bank travmam ve ölümden dönme şokum ile Buğlem'e kitlenip kalmıştım. Eve nasıl geldik onu da bilmiyordum.
Ama Karan'ın tokatını ve Defne hanımın beni görmezden gelip Buğlem ile ilgilenmesini asla ama unutmayacaktım.
Hoş, ne bekliyordum ki zaten.
Evladından vazgeçemedi işte.
Kaya ile çok eğlenmiştim. Tereddüt etmiştim dışarıya çıkmakta. Korkmuştum.
Babamın cehennemde yaşattıkları, Buğlem ile yaşadıklarım ve bank travmam. İyice korkmuştum.
Eğer Kaya beni omzuna atıp dışarıya çıkarmasaydı asla çıkmazdım dışarıya. O kadar demiştim bir de çıkmam çıkmam diye.
Pamuk şekeri ilk defa yemiştim. Bu ise Kaya sayesinde gerçekleşmişti.
Kaya'nın tünele bakıp parmağını savurarak hem tehdit etmesini hem de küfür etmesini asla unutamayacaktım. Aklıma geldikçe gülüyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
General Fictionİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...