20.Bölüm

7.2K 392 297
                                    

Merhabaaa.

Direkt bölüme geçelim, bölüm sonu konuşalım sizlerle.

Bölüme geçmeden önce voltelerseniz çok ama çok sevinirim.

LÜTFEN.

İYİ OKUMALARRR.

.

Bölüm fotoğrafı;

Bölüm fotoğrafı;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

13.08.24

3 yıl önce

14 yaşındaki Lavin yine Ardaha'nın eline düşmüştü. Bir suçu yoktu Lavin'in ama Ardahan'a göre nefes almak dahil suçtu.

O depoda, mahzende üç gündür aç suzuz yatıyordu Lavin. Yaraları ağırdı.

Dayak yemişti yine. Bedeninin her yeri yara bere, izler içindeydi. Çürükleri, morlukları çoktu.

Lavin kendi bedeninden iğrendi.

Lavin artık yaşama tutunmak istemiyordu. 14 yaşıdaki bir kız çocuğu intihar etmeyi düşünüyordu.

Canı acıya acıya ayağa kalktı. Ardahan onu bu sefer bağlamamıştı zincire.

Masanın üzerinde olan bıçağı aldı. Bileğine dayadı.

O sadece yaşamak istiyordu ama Ardahan, yaşama olan sevgisini dahil ondan almıştı.

Hiç düşünmeden, kendisine acımadan kesti bileğini. Kan anında fışkırdı, Lavin'in nur gibi yüzüne kırmızı renge boyadı.

Yorgun, aciz bedeni dayanamadı daha fazla acıya. Yığıldı kaldı oracıkta.

O sırada ise Aybars basmıştı evi. Ardahan Aybars'ın babasına şirkette ihanet etmişti. Aybars'ın babasından çaldığı ihale dosyasını arıyordu.

"Samet! Sen aşağıdaki kata bak! İlla ki önemli bir şey vardır!"

Samet ise anında onaylamıştı kardeşini. Kardeş gibiydiler. Gibisi az kalırdı.

Ardahan anında Aybars'ı durdurmaya çalıştı. Her ne kadar zengin olsa da paranın kaynağı Erdem Sezin'den geliyordu ve bu aralar para akışı durmuştu. Parasızlığa dayanamayan Ardahan, ihale dosyasını çalmıştı. Böylelikle kazandığı ihaleden 10Milyon para kazanacaktı.

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin