Merhaba!
Biliyorum, çok geç kaldım ama aynı anda hem iki kitap hem de sınav bir diğer taraftan da okul derken benim günüm baya bir maratonlu geçiyor.
Sizlerden özür dilerim.
Bu arada tiktok hesabı açtım. Bana oradan destek olursanız çok sevinirim. Hesap adı:Senfoniyazar
Daha fazla uzatmayım. İyi okumalar size!
.
Cenk Sezin;
(Sarışın ve saçı üçe vurulmuş tek bunu bulabildim. Beğenmeyen hayalî ile devam.)
19.09.24
1 ay sonra;
Ruhun kapana kısıldığı an, çıkamazdın o çıkmaz sokaktan. Ne yaparsan yap, denemelerin hep başarısızla sonlanırdı.
Cenk kendisinin kapana kısıldığını çoktan anlamıştı. Çıkmaya çalışıyor ama sonuç başarısız oluyordu. Nereye dönse sonuç başarısızdı.
Uçurumun dibinde yerde otururken, ayaklarını boşluğa sallıyordu.
"Atla aşağıya, kurtul bu dünyadan," diye konuştu kötüyü barındıran kişiliği. Gerçekleri öğrendikten sonra hiç duymamıştı bu sesi ve şimdi uçurumun hemen kıyısında iken gelmişti.
Makul geldi bu ses. Ama yapamadı. Şu 8 ay içinde kaç defa intihar etmeye kalkışan adam, kardeşinin yaşadığını öğrendiği andan beri intihar etmek aklına gelse dahil yapamadı.
Susturdu o lanet sesi.
"Yapmayacağım," diye mırıldandı. "Olmaz. Yapamam."
Yapmayacaktı...
Derin bir nefes çekti içine. Karşısındaki manzaraya içi giderek baktı. "Ne yapacağım ben?" diye sordu kendi kendine.
"Kendini zor da olsa affettireceksin," diye arkadan ses geldi. Bu ses Kaya'ya aitti. Kaya, Cenk'in buraya geleceğinden çok emindi. O yüzden Lavin'i güvenle eve bıraktıktan sonra buraya gelmişti. Lavin'le beraber dışarıdaydılar. Dediği gibi de olmuştu. Cenk her zamanki uçurumun dibindeydi.
1 hafta geçmişti aradan. Lavin'in onları süründürüğü 1 hafta...
"Affetmez," diye mırıldandı Cenk.
Kaya onu takmadan yanına oturdu. Ayaklarını aynı Cenk gibi aşağıya sarkıtmaya başladı.
"Senin neyin var, abi?" diye soru geldi Kaya'dan. Abisinde bir değişiklik hissediyordu. Bir gariplik vardı ama çözemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
Beletrieİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...