Merhabaaaa.
İlk önce şunu söyleyim. O kadar çok istediniz ki karaktetlerin modelleri de modelleri.
Normalde kullanılanları kullanmayacaktım ama kullanılmamış olanları dikkat ederek seçtim karakterleri. Lavin hariç. Onu yapay zekadan buldum.
Birde. Bir kaç okuyucum istediği için instagram grup kurdum kendi özel hesabımdan. Gelmek isteyenler panoma instagram hesaplarının adlarını yazabilir. Bende sizlere istek atar gruba alırım.
O zamannnn.
İyi okumalarrr
.
Lavin Sezin;
(Gözleri garip çıkmış ama adı üstünde işte. Yapay zeka.)
.
31.08.24
Bugün mahkeme vardı. Heyecanlı ya da korku dolu değildim. Ne olacağı belliydi.
Ama oraya gitmeden önce mezarıma gidecektim. Beni bekleyen ve varlığımı bilmeyen kişiler vardı.
Üzerime siyah bir pantolon ve siyah bir t-shirt giymiştim. O kadınla konuştuktan sonra eve gelmiştim.
Saçımı salınık bırakırken aşağıya inmeye başladım. Merdiven bitirmeme bir kaç basamak kalmış iken bir şey oldu.
Ayağım kaydı!
Ağzımdan güçlü bir çığlık kaçarken bu sefer belime sağlam kollar sarıldı. Beni düşmekten kurtardı, kendine çekti. Bir göğüs ile karşı karşıya geldim.
Toprak kokusu gelmeye başladı burnuma. Çok güzel, çok hoş olan.
Kafamı kaldırdığımda bir çift ela göz ile karşılaştım. Çok yakındık. Burunlarımız birbirine değiyor, dudaklarımızın arasında azıcık bir mesafe vardı.
Ben onun gözlerine bakarken o ilk önce dudaklarıma bakmıştı. Adem elması oynamıştı bu sefer. Anında gözlerini bana dikti. Onun elaları benim yeşillerim ile buluşmuştu.
Bu toprak kokusu bana bir yerden tanıdık geliyordu...
Biz hala birbirimize bakarken, "Dizi mi çekiyorsunuz, gavurlar?" diye bir ses geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lavin
Fiksi Umumİntikam uğruna kaçırılmış Lavin. Dedesi tarafından hayatı cehenneme çevirilen Lavin. Babası ve annesi tarafından sevilmeyen Lavin. Bebek iken diğer bebek ile değiştirilen ve acıya mahkum olan Lavin. Söyle. Hangisi daha acı? Bu hayattan kurtulabi...