21.Bölüm

7.4K 412 295
                                    

Merhabaaa.

İlk öncelikle çok teşekkürler. Volteler az da olsa okunma sayımız artmış.

7 bin kişi💝💗

Çok ama çok teşekkür ederim tekrardan. İyiki sizler.

O zaman hemen bölüme geçelim...

.

14

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

14.08.24

1 Ay önce;

Aybars acı çekiyordu. Aybras göz yaşı döküyordu. Annesinin ölümü ile son kez ağlayan Aybars, sevdiği kadın kucağında cansız şekilde yattığı için sarsıla sarsıla ağlıyordu.

Pes etmedi. Sonuna kadar direnecekti. Zaten son üç sene hep onun için direnmişti.

Öleceği zaman bile sırf Lavin için dayanmıştı. Şimdi pes etmek olamazdı.

Lavin'i ne hayata geri döndürmeye kararlıydı.

Yapacaktı. Yapamazsa o da ölürdü.

O yoksa onun varlığının ne anlamı kalırdı?

Lavin yoksa Aybars'ta yoktu.

Bu kalpte yazılmış sözleşmeydi.

Kollarından sıyırdı, yere tekrardan yatırdı. Var gücü ile kalp masajına devam etti.

Durmak yok oğlum, dedi. Durmak yok!

Dudaklarına nefes olmak için yasladı Lavin'in dudaklarına. Nefesini veriyordu ona.

Geri çekildi ve tekrardan kalp masajı yapmaya devam etti.

Etti, bir süre sürdü. Yine yaptı, yine durdu. Devam etti, soluklandı.

En sonda ise çabalarının sonucunu aldı. Dudklarını yine dudaklarına yaslamışken, nefes verirken ağzının içinde olan dudaklar hafif açıldı.

Aybars sevinçle geri çekildi. Lavin tam o anda ağzından nefes almıştı.

Aybars kulağını kalbine koydu. Güm,güm atıyordu.

Hemen tekrardan sarıldı Lavin'e. Göğe bakarak, "Allah'ım, sana şükürler olsun Allah'ım. Bana onu bağışladın," diye bu sefer mutluluk göz yaşları dökmüştü.

Aybars vazgeçmemişti sevdiği kadından.

Aybars, sevdiği kadını hayata geri döndürmüştü.

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin