30.Bölüm

2.9K 218 80
                                    

Merhaba!

Artık 30.bölümdeyiz ve maalesef ki yolun sonuna geliyoruz.

Normalde ben bu kitabı bir 25.bölümde falan bitiririm diye düşünüyordum. O kadar da uzun olacağını hiç tahmin etmemiştim. Sizler sayesinde büyüdü bu kitap.

Şimdi konuşma yapmak istemiyorum. Bu konuşmayı finale saklamak istiyorum.

Sanmayın ki bir kaç bölüm sonra kitap bitecek. Hayır. Biraz daha yolumuz var ama gittikçe de azalıyor. Haberinize.

O zaman fazla uzatmayalım.

İYİ OKUMALAR!

.

Mert Sezin;

Mert Sezin;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

.

11.09.24

Hayatımızda her şey isteğimiz gibi olmazdı. Bazen çok yara alırdık, bazenleri ise kanardık. Ama bir şekilde ayakta kalmayı öğrenirdik.

Lavin ayakta kalmıştı. Pardon, kalmayı zorlamışlardı. Daha o zamanlar 17 yaşındaydı. 17 yaşında bir kıza neden bu kadar acımasızlık?

Lavin derin nefes alırken avukatına baktı. Avukatın kaşları çatılırken, "Eminmisiniz?" diye sordu. "Şikayetinizi geri çekecek misiniz?"

Onaylar şekilde baş salladı Lavin. "Aynen öyle," dedi.

Kendinden emindi.

"Yalnız," dedi avukat sıkıntı ile. "Size bunları yapanların yaptıkları yanında kalacak." Nefesini verdi. "Haddim değil ama yine de soruyorum. Emin misiniz?"

"Eminim," dedi Lavin yine kendinden emin. "Ayrıca yanında kalacağını nereden biliyorsunuz? Ben öyle bir şey demedim de."

"Anladım, Lavin hanım," dedi avukat.

"Ayrıca dediğim iş olur mu?" diye sordu bu sefer Lavin.

"Mahkeme gününden mi bahsediyorsunuz?" dedi Avukat. Kafadını olumlu anlamda salladı. "Mahkeme gününe kadar şikayetinizi geri çekmezseniz, evet. Olur."

"Ne yapmamız gerekiyor," dedi bu sefer Lavin.

"Mahkemeye çıkmadan yarım saat önce şikayetinizi geri çekmeniz gerekir. Sonra da sizin için bir savunma. Son dakika çıktığınız için. Sonrası ise istediğiniz gibi olur."

LavinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin