41 (+) : Karavan

1.6K 66 93
                                    

SMUT UYARISI! Eveet, siz beklediniz, Alaz daha çok bekledi! dlskjd Sonunda bu bölüm sevişiyorlar. Bundan sonra yazdığım bölümlerde cinsel içerik varsa bölüm numarasının yanına (+) koyacağım, ona göre okumak istemeyenler sahneleri ya da direkt o bölümü atlayabilirler.

Hikayeye başladığımdan beri her bölüm NE ZAMAN SEVİŞİYORLAR diye sorduğu için bölüm ithafı @zeyzeyulan 'a gidiyor tabii ki. :D

Hayal etmeniz daha kolay olsun diye buraya benim kafamdakine benzer bir karavan resmi bırakıyorum:

Hayal etmeniz daha kolay olsun diye buraya benim kafamdakine benzer bir karavan resmi bırakıyorum:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Keyifli okumalar :*



x ASİ x

  Alaz, Asi'nin ağlaması dinene kadar onunla dışarıda bir bankın üstünde sessizce oturmuştu. Asi, Sude için yeterince ağladığına karar verince Alaz'ın omzuna koymuş olduğu başını kaldırıp sevgilisine baktı.

"Alaz..."

Alaz, Asi başını omzundan kaldırınca omuzlarına atmış olduğu kolunu üstünden çekip onun yerine elini tuttu.

"Efendim güzelim?"

"Benim Bora için ağlamadığımı biliyorsun, değil mi?"

Alaz ona gözlerinde öyle bir ifadeyle bakıyordu ki, Asi daha önce hiç sevilmediğini bir kez daha anlamıştı. Etraf kapkaranlıktı, ama Alaz'ın ona bakarken gözlerinde oluşan parlaklık gece yarısı güneşi gibi, Asi'nin gözlerini kamaştırmıştı.

"Şu an benim ne hissettiğimi mi düşünüyorsun gerçekten?"

Asi başını onaylarcasına salladı.

"Ona karşı hala bir şeyler hissettiğimi ya da onu kıskandığımı düşünmeni istemiyorum." Yutkunduktan sonra "Seni üzmek istemiyorum." diye mırıldandı.

Alaz boşta olan elinin başparmağıyla yüzündeki yaşları silmeye başladı.

"Biliyorum, bebeğim."

"Üzülmedin yani? Değil mi?"

"Üzülmedim. Senin Bora denen şerefsiz için ağlamadığını da, onu sevmediğini de biliyorum. Sude'nin ihaneti yüzünden ağlıyorsun, onu da biliyorum. Senin çocukluğundan beri arkadaşın olan biri sonuçta, birbirinizi kaç yıldır tanıyorsunuz. Ben seninle evliyken senin beni Mert'le aldatman gibi bir şey. Beni öldürseydiniz ve geri döndüğümde tekrar aynı şeyi izlemek zorunda kalsaydım ben de etkilenirdim. Ki biz Mert'le hiç senin Sude'yle olduğun kadar yakın da olmadık." Alaz iç çekti. "O iki pisliği o pozisyonda görmek zorunda kaldığın için üzgünüm sadece." Uzanıp Asi'nin gözlerinin altını öptü. "O güzel gözlerine yazık."

Asi gözlerini kapayıp Alaz'ın yüzüne kondurduğu öpücüklerinin tadını çıkardıktan sonra derin bir nefes aldı.

"Ben değiştiğim için," dedi. "Onlar da değişebilir sanmıştım. Küçük bir ihtimaldi bu sadece tabii, ama..." İç çekince omuzları düştü. "Belki bir ihtimal Sude bu sefer vazgeçer ve Bora yerine beni seçer, diye düşünmüştüm."

Renata | AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin