x BORA x
"Şaka yapıyorsun, değil mi?" Bora yüzü ne kadar acısa da sinirle güldü. "Şaka yaptığını söyle." Sude başını iki yana salladı. "Sude, sen... Bu ne demek şimdi?"
"Hamileyim demek." Sesi ağlayacakmış gibi çıkıyordu. "Daha ne kadar açık anlatabilirim?"
"Kızım, sen deli misin?" Bora bağırmaya başladı. "Asi'yle evleneceğimi biliyordun! Nasıl hamile kalırsın?"
"Çocuk tek başına yapılan bir şey değil, Bora." Sude'nin yanaklarından yaşlar süzülmeye başlamıştı. "Sen de beni istedin."
Bora tam ona karşılık vermek üzereydi ki annesi yanlarına geldi.
"Bora?" Sude'ye mi gülümsüyordu o? "Ne yapıyorsunuz burada bakayım?"
"Hiçbir şey. Sude eve gitmek istiyormuş. Ona taksi çağıracağım şimdi. Onu konuşuyorduk."
"Aa, hiç olur mu öyle şey?" Annesi, Sude'nin koluna girdi. "Kız o kadar yardımcı oldu bize." Sude, annesine gülümsedi. "Hadi kızım, bizim eve gidelim. Hem birbirimizi daha yakından tanımış oluruz."
"Hayırdır, anne?" Bora belki de hayatında ilk kez annesine sinirlenmişti. "Niye yakından tanışasınız?"
Annesi ona döndüğünde gözlerinden ateş çıkıyordu.
"Sen benim işime karışma."
"Hay Allah'ım..." Bora derin bir nefes aldıktan sonra "İyi." dedi. "Siz eve gidin. Benim halletmem gereken bir işim var."
"Bora!" Annesi arkasından seslendi. "Nereye?"
"Asi'yle konuşmam lazım."
***
Bora Asi'nin kapısını yumruklayarak çaldı. Aylardır onun nazlarını çekip evine gelmemişti ama bugünkü davranışı bardağı taşıran son damla olmuştu. Şimdi nişanlısı sikik kapısını açıp onu içeri alacak ve ondan özür dileyecekti, yoksa-
Kapıyı çam yarmasının teki açınca geriye doğru birkaç adım atıp kapıdan uzaklaştı.
"Ee... Merhaba?"
"Hayırdır birader? Bu saatte kapımı niye alacaklı gibi çalıyorsun?"
Bora kapının üzerinde yazan ada baktı.
"Burası Asi Yıldırım'ın evi değil mi?"
Adam kaşlarını çattı. "Asi Yıldırım mı?"
"Evet." Adama gülümseyerek kapı zilini gösterdi. "Bakın, zilin üstünde ismi yazıyor hatta."
Adam zile ters bir bakış atıp tekrar Bora'ya döndü.
"Uzun boylu ve kıvırcık saçlı olan esmer kadını mı diyorsun?"
"Ta kendisi!"
Adam cıkladı. "Gitti o. Yok artık. Ben oturuyorum burada."
"Ne – ne demek gitti? Nereye gitti?"
"Ben ne bileyim kardeşim! Taşındı diyoruz işte, anlamıyor musun?" Adam onu baştan aşağı süzdükten sonra yüzünde ondan iğrenmiş gibi bir ifade belirdi. "Kızın arkasına bakmadan kaçmasına şaşmamalı. Şu tipine bi' bak." Sonra kaşlarıyla merdivenleri işaret etti. "Bir de benim seni benzetmemi istemiyorsan defol git, bir daha da kapıma gelme."
Bora başını dediğini onaylarcasına salladıktan sonra merdivenlerden inmeye başladı. Demek Asi taşınmıştı... Bu yüzden mi Bora'nın evine gelmesine izin vermiyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renata | Aslaz
FanfictionAsi hayatta insanlara ikinci bir şansın verildiğine inanmazdı... Ta ki kendisi öldürülüp yeniden hayata döndürülünceye dek. Kısacası: Marry My Husband'ın AsLaz versiyonu. (Bazı yerleri değiştireceğim ama eğer webtoon'u okumadıysanız ya da diziyi izl...