Alaz, Asi'yi nefessiz kalana kadar öptükten sonra geri çekildi. Sevgilisinin dudakları şişmiş gibiydi, yanakları da kızarmıştı. Alaz'ın bakışları vücudunun kalan kısımlarına kaydı. Üstünde Alaz'ın ona giydirdiği külot dışında hiçbir şey yoktu. Boynunda, göğsünün üstünde ve bacaklarının arasında, Alaz'ın emdiği her yerinde, morluklar vardı. Alaz bacaklarının arasına bakarken dudaklarını yaladı. Şimdi külodunu yana kaydırıp parmaklarını içine itse-
Sakin ol. Asi'nin canını yakmak istemiyorsun. Sakin ol.
Kendini dizginlemek için derin bir nefes aldı. "Canın yanıyor mu?"
"Hı?"
Asi'nin gözlerini sanki yeni uyanmış da odaklanmakta zorluk çekiyormuş gibi duruyordu.
Ne düşünüyorsun?
Alaz gülerek sorusunu tekrarladı. "Canın yanıyor mu?"
"Biraz." Bacaklarını araladı. "Öpersen geçer belki?"
"Asi Hanım." Alaz saçını okşamaya başlayınca Asi gözlerini kapattı. "Gerçekten doyumsuzsunuz."
"En iyisinden öğrendim."
"Ciddiyim, Asi. Bir yerin ağrıyor mu?" Parmak uçlarıyla bacağını okşadı. "Sana masaj yapmamı ister misin?"
Asi masaj kelimesini duyar duymaz gözlerini açmıştı. Parlayan gözlerle Alaz'a bakarak "Evet," dedi. "Lütfen."
"Ne bu heyecan? Masör fantezin mi var?" Asi cevap vermeyince Alaz'ın göz bebekleri büyüdü. "Gerçekten mi?" Asi yüzünü yastığa bastırarak saklamaya çalışınca Alaz onu kolundan tutup tekrar sırt üstü çevirdi. "A-ah. Kaçmak yok, Asi Hanım. Gerçekleri konuşacağız."
Asi ona bakmadan "Ne olmuş yani masör fantezim varsa?" diye mırıldandı.
"Kaslı kaslı adamlar gelip sana masaj mı yapsın istiyorsun?"
"Kaslı adamlar nereden çıktı şimdi, Alaz?"
"Biscolata erkeği falan... Biliyorum ben senin aklından geçenleri. Ama üzgünüm, Alaz Soysalan'la yetineceksin."
Asi burnundan bir homurtu çıkardıktan sonra gülmeye başladı. Alaz ona ters bir bakış atınca kendini durdurmak için ellerini ağzının üstüne bastırdı ama ondan sonra bile gülmeye devam etti.
"Ha ha." Alaz bir bacağını kucağına alıp ovmaya başladı. "Çok komik. Şimdi ben Victoria's Secret meleklerinden biri hakkında yorum yapsam-"
Asi'nin gülmesi anında kesildi. "Ne diyecekmişsin onlar hakkında?"
Alaz'ın zaten başka kadınlara baktığı yoktu, ama Asi'nin kıskançlığı tutunca onu dövecekmiş gibi konuşması hoşuna gidiyordu.
"Bak, daha ben bir şey demeden kızdın."
Gülmemek için sanki çok ciddi bir iş yapıyormuş gibi kaşlarını kaldırıp Asi'nin bacağına odaklandı.
"Bırak ya." Asi bacağını kendine doğru çekti. "Yapma masaj falan. Ben gidip kendime bir tane Biscolata erkeği bulurum, o bana masaj yapar."
"Asii."
"Sen de git kendine manken kız arkadaş bul işte. Gördüğün mankenleri aklından çıkaramıyorsun belli ki."
Bunu dedikten sonra Alaz'a kırgın bir bakış atıp arkasını döndü.
"Asi?" Alaz elini beline koyup onu kendine doğru döndürmeye çalıştı ama Asi yastığına sıkı sıkı sarılmıştı. "Bebeğim, kızdın mı bana?" Omzunu öptü. "Özür dilerim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renata | Aslaz
FanfictionAsi hayatta insanlara ikinci bir şansın verildiğine inanmazdı... Ta ki kendisi öldürülüp yeniden hayata döndürülünceye dek. Kısacası: Marry My Husband'ın AsLaz versiyonu. (Bazı yerleri değiştireceğim ama eğer webtoon'u okumadıysanız ya da diziyi izl...