x BORA x
Bora, Asi'nin evinden koşar adımlarla uzaklaştıktan sonra kendi evine geri döndü. Ama döndüğünde karşılaştığı manzara hiç hoşuna gitmedi.
Annesi ve babası salonda Sude'yle oturmuş, gülüşüyorlardı. Bora içeri girince herkesin suratı ciddi bir ifade aldı.
"N'oluyor burada?"
Babası başıyla karşısında duran boş koltuğu işaret etti. "Geç şöyle. Otur."
Annesi "Şimdi Boracım-" diye konuşmaya başladı ama babası onun sözünü kesti.
"Ulan şerefsiz, biz seni böyle mi yetiştirdik?"
Bora'nın gözleri kocaman açıldı. Babasının daha önce onunla hiç böyle konuştuğunu hatırlamıyordu.
"Ba-baba?"
"Hala baba diyor. Madem bu kızla zaten bir ilişkin vardı, bugün yanımıza getirdiğin kız kimdi?"
Bora gözlerinden ateş saçarak Sude'ye baktı. "Ne ilişkisi, Sude? Babam ne diyor?"
Sude başını eğip burnunu çekti. "Anne ve babana her şeyi anlattım, Bora."
"Ne vardı da neyi anlattın?"
"Birlikte olduğumuzu..."
Bora ayağa kalkıp "Biz birlikte değiliz!" diye bağırınca babası da onun gibi ayağa kalkıp bağırmaya başladı.
"Lan birlikte değilseniz bu kız nasıl hamile kaldı o zaman?" Elini ona tokat atacakmış gibi salladı. "Çocuk başkasından dersen alırım seni ayağımın altına."
"Babacım." Sude ayağa kalkıp babasının elini tuttu. "Sakin olun, lütfen."
Babacım mı?
"Baba, valla biz birlikte değiliz-"
Annesinin suratı da babasınınki kadar olmasa da ciddiydi. "Birliktesiniz ya da değilsiniz, olan olmuş bir kere." Sude'ye bakıp gülümsedi. "Hem Sude bugün bizimle tanışmaya getirdiğin o... Neyse. Ağzımı bozmayayım şimdi. O kızdan daha iyi işte. Bize daha uygun bir gelin adayı."
"Siz ne diyorsunuz ya? Ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu sizin?"
Kaç yıldır Asi'yle birlikte olmaya bunun için mi katlanmıştı yani? Asi sonunda yüzüne bakılacak bir hale gelmişti ama şimdi Bora evlenmek istemediği biriyle evlenecekti, öyle mi?
Yok öyle bir dünya.
"Lan bak-"
Babası üstüne yürüyünce bu sefer annesi ayağa kalkıp elini tutarak onu durdurdu.
"Sakin ol, hayatım." Kaşlarını kaldırıp yatak odalarını işaret etti. "Sen bi' benimle gelsene."
Bora babasına temkinli bakışlar atarak annesinin peşinden takıldı. Kapıyı arkalarından kapatınca fısıldayarak "Anne!" dedi. "Kafayı mı yediniz siz?"
"Asıl sen kafayı mı yedin? Bugünkü rezalet neydi öyle?"
"Asi hiç öyle bir kız değildir aslında, eğer-"
Annesi elini kaldırıp onu susturdu. "Bundan sonra benim yanımda o kızın adını ağzına almayacaksın. Onun yüzünden A harfini bile duymak istemiyorum şu an." Bora gözlerini devirince annesi elini tutup onu yanına çekti. Birlikte yan yana otururken "Bak oğlum," dedi. "Daha fazla yaşlanmadan bir torun istediğimizi biliyorsun."
"Evet, anne."
"Sude terbiyeli bir kız, hem aynı şirkette çalışıyormuşsunuz. Arkadaşmışsınız da..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renata | Aslaz
FanfictionAsi hayatta insanlara ikinci bir şansın verildiğine inanmazdı... Ta ki kendisi öldürülüp yeniden hayata döndürülünceye dek. Kısacası: Marry My Husband'ın AsLaz versiyonu. (Bazı yerleri değiştireceğim ama eğer webtoon'u okumadıysanız ya da diziyi izl...