42 (+) : Karavan pt2

1.2K 67 37
                                    

  Asi bacağını Alaz'ın üstüne atmış, göğsündeki kalp dövmesini okşarken Alaz da onun kalçasını okşuyordu. Birden gülüp "Cennet dövmemin bu kadar hoşuna gideceğini bilseydim sana daha önce gösterirdim." dedi.

"Bana birini hatırlattı da."

Alaz'ın bacağını okşayan eli durdu. "Hatırlattığı kişi beğendiğin ünlülerden biri değildir umarım?"

"Ben kimi beğeniyormuşum ki?"

"Ne bileyim. Vardır illa beğendiğin birileri."

"Hımm..." Asi gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. "Beğendiğim bir kişi var aslında."

"Kim?"

"Öğrenip ne yapacaksın? Adamı öldürtmek için tetikçi mi tutacaksın?"

"Sen bir kim olduğunu söyle, ondan sonra ona ne yapacağımı düşünürüm."

"Çok zengin biri." dedi Asi.

"Ben de zenginim. Başka?"

"Araba koleksiyonu var."

"Eminim benimki daha büyüktür."

Asi sevgilisinin aptallığını sevişme sonrası rahatlığına vererek güldü. Elini bacaklarının arasına indirip "Eminim senin başka şeylerin de onunkinden daha büyüktür." diye mırıldanınca Alaz nefesini tuttu.

"Evet. Bence de." Asi onu avucunun içine alıp elini aşağı yukarı oynatmaya başladı. "Kesinlikle. Katılıyorum." Sonra Alaz birden kaşlarını çatıp Asi'nin elini durdurdu. "Bir dakika, bir dakika. Sen niye elin adamının bi' taraflarını düşünüyorsun?" Asi kıkırdadı. "Asii. Delirtme beni. Ne yaparken o adamı düşünüyordun?"

"Kadınların da ihtiyaçları oluyor ya aşkım."

"İhtiyaçmış. Senin bundan sonra her ihtiyacını ben karşılayacağım, anladın mı?" Asi sorusuna cevap vermeyince Alaz onun kıçına küçük bir şaplak attı. "Anladın mı?"

"Hı hı. Anladım."

"Kim bu adam? İsim ver bana."

Asi başını yukarı doğru uzatıp Alaz'ın boynunu öptü. "Ben anlatmaya devam etsem, sen de kim olduğunu tahmin etmeye çalışsan?"

"Ya sabır..." Alaz yine elinin hareketini durdurup bu sefer elini kendi elinin içine hapsetti. "Bu muhabbet bitene kadar bana dokunman yasak."

Asi dudaklarını büzdü. "Öyle olsun. Nerede kalmıştım? Ha, çok güzel gözleri var."

"Hani senin yeni favori rengin bal rengiydi?"

"Öyle zaten." Asi sırıttı. "Onun gözleri de ela."

"Bak, gözleri benimle aynı renk olabilir ama benim saç rengimden Türkiye'de başka kimsede bulamazsın."

Asi gülerek alnını göğsüne yasladı. Alaz'ın hala kimden bahsettiğini anlamadığına inanamıyordu.

"Adının baş harfini söyleyeyim mi?"

Alaz bıkkın bir ifadeyle ağzından nefes verdi. "Söyle bakalım. Beni delirtmeden bu konuyu kapatmayacaksın sen, belli oldu."

"İsminin baş harfi A."

Alaz kaşlarını çattı. "A mı?"

"Hı hı."

"Asi, benim bilmediğim bir ikizim falan var da sen onu mu beğeniyorsun, hayırdır?"

Elini Alaz'ın elinden kurtarıp gülümseyerek yanağını okşadı. "Senin her gün aynada gördüğün biri aslında, kim olduğunu nasıl hala anlayamadın?"

Renata | AslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin