Asi gözlerini açtığında Alaz'ın akşam komodinin üstüne koyduğu keki yediğini gördü.
Dudağının kenarına bulaşmış parçalara görünce gülerek "Günaydın." dedi ama Alaz'ın suratı asıktı. "N'oldu?"
"Başım ağrıyor."
"E, o kadar içersen..."
"Hepsi o Yaman'ın suçu."
"Ya?" Asi doğrulup sırtını yatak başlığına yasladı. "Ne yapmış Yaman?"
"İşte, dün beni dışarı çağırmasaydı ben de şu an bu halde olmazdım."
"Hii!" Asi elini kalbinin üstüne koydu. "Yaman'ın bir arkadaşını dışarı çağırdığına inanamıyorum! Ne kadar korkunç bir davranış bu!"
Alaz ona yandan ters bir bakış attı. "Yaman benim arkadaşım değil."
Asi bugün giyineceği kıyafetleri çıkarmak için dolaba doğru yürürken "Dün neden onunla dışarı çıktın o zaman?" diye sordu.
"Kafam dağılsın diye."
"Kafanızı neler meşgul ediyor, Alaz Bey?"
"Sen. Bora."
Asi, Alaz önce "Sen." dediği için romantik bir şey söyleyecek sanmıştı ama Bora'nın ismini duyunca kaşlarını çatıp Alaz'a doğru döndü.
"Bora ne alaka şimdi?"
"Dün onunla dışarı çıktın ya."
"Ee?"
Alaz da kaşlarını çatarak eliyle yerdeki torbaları işaret etti. "Neden o sana kıyafet alabiliyor da ben alamıyorum? Eğer hangi markadan giyinmek istediğini söyleseydin ben-"
"Alaz." Asi şaşkınlık içinde güldü. "Ben – ben ona giyinmek istediğim şeyleri aldırtmadım ki!"
"Bu kıyafetleri ne yapacaksın o zaman?"
"Satacağım."
"Satacak mısın?"
Asi başını olumlu anlamda salladı. "Evet." Sonra giysi dolabına dönüp bugün ne giyeceğini seçmeye odaklandı. "Rüya kiraya verirsem daha çok kar yapabileceğimi söyledi, ama para bana şimdi lazım."
"Sahi, sen neden para biriktiriyorsun? Bir şey lazımsa-"
Asi gözlerini devirdikten sonra seçtiği kıyafetleri koltuğun üstüne atıp yatağa doğru yürüdü. Sonra da Alaz'ın kucağına çıkıp kollarını boynuna doladı.
"Çünkü bir kıza burs vermek istiyorum."
"Tanıdığın birine mi?"
"Hayır. Yani aslında birden fazla kız öğrenciye burs vermek istiyorum ama nasıl yapacağımı bilmiyorum. O yüzden internette ilan verip sonra kura çekebilirim diye düşündüm. Bir kişi bir kişidir, değil mi?" Bir elini Alaz'ın göğsünün üstüne indirip konuşmaya devam etti. "Yatırımdan para gelmeye devam ettikçe de burs verdiğim öğrenci sayısını arttırabilirim belki. Ama dediğim gibi, bu işler nasıl yürüyor, hiçbir fikrim yok."
"Ben sana yardım ederim."
"Ne?"
"Dernek kurarız." dedi Alaz. "Bağış toplarız."
"Böylece daha fazla öğrenciye yardım etmiş oluruz."
"Evet. Sonra yatırımdan gelen paran artınca da-"
Asi gülerek dudaklarını üst üste öptü.
"Teşekkür ederim. Bu... Bunun benim için anlamı ne kadar büyük, tahmin bile edemezsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Renata | Aslaz
FanfictionAsi hayatta insanlara ikinci bir şansın verildiğine inanmazdı... Ta ki kendisi öldürülüp yeniden hayata döndürülünceye dek. Kısacası: Marry My Husband'ın AsLaz versiyonu. (Bazı yerleri değiştireceğim ama eğer webtoon'u okumadıysanız ya da diziyi izl...