2.BÖLÜM 5.KISIM [ SAVAŞ ÇANLARI ]

24.6K 1.8K 32
                                    

Akşam olmuştur. Büyücü Simon Magus'un Sidon Krallığı'nda görüşüp Kral Alex'e bağlılık sözünü veren iki ordu yöneticisi general ve bir devlet adamı Gümüş Krallık'a gelirler. Kral Alex'in huzuruna çıkmayı talep ederler. Kral Alex onları sarayın misafir salonunda kabul eder. İçeri girdiklerinde dizlerinin üzerine çöküp eğilerek Kral Alex'i selamlarlar.

Devlet adamı,

"Yüce, merhametli ve adil Kral Alex, size selam olsun." diyerek kralı selamlar.

"Kalkınız dostlarım, sizlere de selam olsun... Yokluğumda sıkıntılı günler geçirdiğinizi biliyorum fakat şartlar böyle gelişti. Şimdi halkımızı kurtarmak için savaşıp yapmamız gerekeni yapacağız. Benden sonra nasıl ve ne şekilde gelişmeler yaşadığınızı bana anlatın."

"Kralım, Kraliçe Rae büyülenmiş cinlerin ve şeytanların himayesine girmiştir. Onunla birlikte birçok general ve devlet adamı kraliçe ile aynı kaderi yaşamaktadır. Bu durumda orduya hükmetmek ve krallığı ele geçirmek çok zor. Dış Krallık birçok yöneticisi Sidon Krallığı'nı idare etmekte. Sadece biz değil, Elam Krallığı da bizimle aynı kaderi yaşıyor. Öyle ki Elam Krallığı askeri olarak bizden iki kat daha fazla ve güçlü. Büyücü Simon Magus'un diğer generaller ve devlet adamlarıyla yaptığı görüşme Kraliçe Rae'ye iletilmiştir. Biz de tehlikedeyiz, Kral Alex'in Dört Diyar'da olduğu bilgisi halk arasında dilden dile dolaşıyor. Ordunun dörtte üçü onların tarafında ve büyü ile etkilenmiş durumda. Bu durum çerçevesinde emirlerinizi bekliyoruz."

Kral Alex, generallere, "İkinizin toplam asker sayısı ne kadar?" diye sorar.

"Toplamda beş bin askerimiz ve beş yüz atlı süvarimiz de var kralım."

"Bu sayı çok az, diğer komutanların ordularından asker toplama şansınız var mı?"

"Kralım, bu imkânsız. Onlara güvenemeyiz. Bize ihanet edip öldürülebilir, elimizde olan askerleri dağıtabilirler."

"Anlaşıldı... Benden emir bekleyin, size ulaşırım."

Kral Alex devlet yöneticisine dönerek,

"Senden isteğim senatoda panik yaratıp Kral'ın Sidon Krallığı'na el koyacağını, yanında olmayan tüm devlet adamlarını ve senatörleri öldüreceğini yayman. Bu şekilde panik havası bizim lehimize olacaktır. Sonra generalleri ve devlet adamını huzurumdan gönderin. Gidin, asla dikkat çekmeyin, size ulaşacağım zamana kadar konumunuzu koruyun."

Kral Alex, Gümüş Kral'ın yanına giderek,

"Durumu hep birlikte değerlendirelim, gücümüzü bilerek hareket etmeliyiz."

Kahramanlarımız, Gümüş Kral, Kral Alex ve Büyücü Abaris toplanırlar. Kral Alex, Gümüş Kral'a ordusunun gücünü sorar. Gümüş Kral,

"On beş bin askerimiz var, üç bin okçu, dört bin atlı süvarimiz var. Sidon Krallığı'nı yıkacak askeri malzemeye de sahibiz."

Kral Alex,

"Sizin hesapladığınız gibi değil kralım... Sidon Krallığı, Dış Krallık'tan destek almakta hatta Elam Krallığı bile onlarla birlikte. Bu iki krallığın asker sayısı bizden beş kat fazla, savaş naraları atıp onlarla birebir savaşmak sonumuz olur. İlk savaş, baskınlar şeklinde olacak, bu baskınlar art arda pusu şeklinde olacak. Ancak onları bu şekilde alt edebiliriz."

Gümüş Kral, Kral Alex'in savaş tecrübesine ve iyi bir devlet adamı olduğuna inanmaktadır.

"Peki, öyle olsun. Yalnız orduya başka bir kralın hükmetmesi ve emir vermesi benim statümü zedeler, bunların tamamını benim yerime Steve yapacak..."

4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin