"Kral Artagon, silah ve mühimmat eksikliğimiz var. Ordularımız üst üste iki çarpışma geçirdi. Yiyecek ve içeceğe de ihtiyacımız var."
"İki çarpışma derken neyi anlatmaya çalıştın?"
"Kralım, Kral Fastlano bu orduyu bıraktığında sizi koruyup kollamamızı istedi. Fakat size gelmeden önce Prenses Agnes'e pusu kurmuş, iki bine yakın Elam askeri ile savaşıp onları öldürdük. Sonra sizin yanınıza geldik. Orada olan herkes şaşkınlık içerisindeydi."
Kraliçe Rose,
"Doğrusu Kral Fastlano büyük bir kral, bir o kadar da iyi bir savaşçıymış. Savaşın kaderini de, bizim kaderimizi de o değiştirdi."
Kral Artagon çok onurlanmıştır. Konuşmasına devam eder.
"Zaten o, her zaman sürprizlerle dolu ve insanları şaşırtan bir kraldır. Şimdi krallık orduları için yeni kararlar almalıyız. Askerlerin tüm eksikliklerini giderilmeli. Onlara yiyecek ve içecek sağlanmalı, dinlenmeleri için gerekli önlemler alınmalı."
O esnada Büyücü Zazimos, Kral Artagon'un yanına gelir ve konuşmaya başlar.
"Kralım, tahmin ettiğiniz doğrudur. Üstümüzde dolaşan bu etçil kuşlar, büyücülerin ve cadıların kullandığı iblis kuşlarıdır. Sanırım bizi ve ordumuzu gözetleyip haber veriyorlar."
Kral Artagon kendi okçularına emir verir.
"Yüksek bir tepeye çıkın, oklarınızla şu lanet hayvanları öldürmeye çalışın."
Kraliçe Rose,
"Kral Artagon, kalkanlı ve zırhlı askerleri ordunun en önünde hazırlatmaya başlayalım. Bir taraftan savaş hazırlıkları yapmalıyız. Onların bize savaş hamlesi yapmasından endişeleniyorum."
Kral Fastlano emir vererek Gümüş Krallık'ın ve Kayıp Krallık'ın askerlerini yan yana yerleştirmeye başlar. Med İmparatorluğunun askerlerini de aynı sıraya konuşlandırır. Büyük meydan savaşının hazırlıkları başlamıştır. En öndeki kalkanlı ve zırhlı askerlerin dizilimini tamamladıktan sonra hemen arkalarına on dört sıra okçu askeri yerleştirir. Ve onların arkasında yakın dövüş askerleri sırayla yerlerini almaya başlar.
Savaş hazırlıkları sürerken diğer iki cephede Kral Alex, Kral Steve, Büyücü Abaris, Büyücü Simon Magus ve Sidon askerleri neredeyse Elam Krallığı'nı arkadan kuşatmak üzeredir. Kral Alex, Büyücü Abaris'i yanına çağırtır ve konuşmaya başlar.
"Bu iblisler krallık askerlerine büyü ile hamle yaptıklarında müdahale edebilir misin?" diye sorar.
Büyücü Abaris,
"Kralım, ben ve Simon Magus elimizden geldiğince büyüyü durdurmaya çalışırız. Ama burada asıl görev Büyücü Zazimos'a düşüyor." deyince Kral Alex,
"Ben ona güvenmiyorum. Kendi kaderimizi güvenmediğimiz birine teslim edemeyiz. İkiniz de elinizden geleni yapın."
Kral Steve,
"Şu uzakta beliren ordu Kral Fastlano'nun ordusu olabilir mi amca? Ne dersin?"
"Umarım öyledir. Yine de Dış Krallık ordusu olma ihtimali de var. Çarpışma için hazırlıklı olun."
Tüm ordusunu bu emirle hazırlayan Kral Steve, ordu komutanlarını toplayarak karşıdan gelen ordunun kim olduğunu görene kadar savaş pozisyonu alır. Çok geçmeden Kral Fastlano ve ordusu görünür. Kral Steve, Kral Alex'in yanına gelerek,
"Amca, gelenler Kral Fastlano ve ordusu. Rahat bir nefes alabiliriz."
Kral Fastlano ordusu ile birlikte Sidon ordusunun yanında konum alır. Kral Fastlano, Kral Alex'in yanına gelerek,
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)
FantasyOnlarda herkes gibi sıradan insanlardı. Annelerin ve babalarının ani ölümü sonrasında beşkardeş yalnız kalır. Hiç görmedikleri, adını bile duymadıkları amcaları Alex Taylor'u tanıyınca hayatlarını altüst ederler. Bir zaman tünelinden sırlarla dolu f...