Savaş sonrası Sidon ordusunun dörtte üçü yok olmuş, büyük acıları sonrasında bırakmıştı. Gümüş ordusu büyük kayıplar vermiş, bir mucize gerçekleştirip imkânsız bir zafer kazanmıştı. Savaş sırasında adaleti kurmuş, sivil halka, kadınlara, çocuklara ve yaşlılara zarar vermemişti. Hayatta kalan ve teslim olan Sidon askerleri, Kral Alex'e sadık olan askerler ile birlikte Sidon Sarayı'nın önündeki büyük meydanda toplanmışlardı. Kral Alex saray burcunun üzerine çıkıp konuşma yapmak için hazırlandı. Verdiği emirle ordunun yanına sivil halkını da getirtti. Önce Büyücü Abaris'e, askerler içerisinde Kraliçe Rae'nin büyüsünün etkisinde olan varsa bunu ortadan kaldırmasını istedi.
Büyücü Abaris, "Kralım, bunu seve seve yaparım." dedi ve Sidon askerlerinin ve halkının üzerine sihirli sözleri söyleyip büyüyü ortadan kaldırdı. Kral Alex halkına seslenmek için artık hazırdı.
"Sevgili halkım, ne kadar zor günler geçirdiğinizi, zulüm ve baskı altında ne kadar ezildiğinizi biliyorum. Ama hepsi geride kaldı. İyi ve güzel günler bizi bekliyor. Burada savaşarak ölen askerler benim askerlerimdi. Birçok ocak söndü, erkeksiz kaldı. Ama onursuzca yaşamaktansa şerefleri için asker gibi öldüler. Bundan sonra yeni kralınız benim kanımdan olan Kral Steve'dir. Kendisi kahramanca savaşıp bu halkı ve krallığı hak etmiştir. Adaleti ile size huzur vereceğine şüpheniz olmasın. Yaşasın yeni kralınız, Kral Steve!"
Bunların üzerine halk coşkulu bir sesle "Yaşasın Kral Steve!" diyerek Kral Alex'in sözlerine cevap verdi.
Kral Steve, Kral Alex'in yanına gelir ve konuşmaya başlar.
"Değerli Sidon halkı, her zaman ve her koşulda tüm halkıma adil davranacağıma, doğruluktan ayrılmayıp, adaletli olacağıma tüm halkımın önünde yemin ederim. Şimdi savaş meydanında ölen askerleri hak ettikleri şekilde gömelim. Onlara dua edelim... Ailelerini, yaslarını tutmaları için şereflendirelim."
Sidon halkı ve hayatta kalan askerler, konuşmadan etkilenmiş ve tekrar tekrar "Yaşasın Kral Steve!" diyerek yeni krallarını kabullenmişlerdi. Kral Alex, Kral Steve ile beraber kürsüden inip tüm dostlarının ve yeğenlerinin yanına gider.
"Ben üzerime düşeni yaptım. Hepimizin son bir görevi kaldı. Kadim dostum Gümüş Krallık'ın kralını kendi topraklarında gömüp halkı ile beraber yasını tutmak. Gümüş Kral bunu sonuna kadar hak ediyor."
Ardından emir vererek hazırlıkları başlatır. Önce damarsız mermerden devasa bir lahit mezar yaptırır. Lahitin tüm etrafına ona yakışır savaş figürleri çizdirir. Lahitin kapak taşına Gümüş Krallık'ın saray harfleri ile devasa bir aslan figürü oydurur. Bir taraftan Gümüş Kral'ın naaşı lahitin içerisine yatırılmak üzere hazırlanır. Üzerinden zırhı çıkarılır, büyük gri bir mermerin üzerine yatırılarak yıkandıktan sonra tılsımlı ayinlerde kullanılan hoş kokulu yağlarla tüm vücudu kaplanır. Gümüş Kral'ın üzerine yeni kıyafetleri giydirilir, gözlerine altın paralar konarak eşsiz değerde olan savaştığı kılıcı iki eli birleştirilerek avuçlarının içerisine konur, hazırlıklar tamamlandıktan sonra Büyücü Abaris ve Büyücü Simon Magus, Gümüş Kral'ın naaşının yanına gelir. Büyücü Abaris üzgün bir ses tonuyla,
"Şimdi bizi Gümüş Kral ile yalnız bırakın. Büyücü Simon Magus ile birlikte kral ile son kez vedalaşacağız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)
FantasyOnlarda herkes gibi sıradan insanlardı. Annelerin ve babalarının ani ölümü sonrasında beşkardeş yalnız kalır. Hiç görmedikleri, adını bile duymadıkları amcaları Alex Taylor'u tanıyınca hayatlarını altüst ederler. Bir zaman tünelinden sırlarla dolu f...