4.BÖLÜM 4.KISIM [ DÜŞMAN CEPHESİNDE YAŞANAN OLAYLAR BÖLÜM 1 ]

24.6K 1.8K 43
                                    

Diğer taraftan, Elam Krallığı'nda olağanüstü bir hareketlilik yaşanmaktadır. Dış Krallık'tan gelen cadılar ve büyücüler, savaşın seyrini değiştirmek için haince planlar yapıyorlardır. Birçoğu büyü ile hipnoz edilmiş askerler, ne için kiminle savaştıklarını bile bilmiyorlardır. Kraliçe Bia, yanına sığınmış Sidon Kraliçesi Rae ile yaşadıklarını paylaşıyor, Dış Krallık'ın kralı Terox'un verdiği talimatları uygulamaya çalışıyordur. Kral Terox'un Elam Krallığı'nı kontrol altında tutmak için gönderdiği Dış Krallık'ın Cadısı Endor ve kötülükler büyücüsü Apsetus da Elam Krallığı'nda savaş hazırlıkları yapıyorlardır.

Kraliçe Rae ve Bia taht odasında planlar yaparken, Büyücü Apsetus onların yanına gelir. Başını sallayarak selam verir ve konuşmaya başlar.

"Kraliçe Bia, bu savaşta size ve ordunuza çok büyük görevler düşmekte. Savaş kazanıldığında ki bundan hiç şüpheniz olmasın, Kraliçe Rae tekrar Sidon Krallığı'nın başına geçecektir. Sonraki hedefimiz Orman Krallığı. Alınması zor olsa da içinde bulundukları yüzbinlerce hektarlık orman yakılarak yok edilecektir. Onların saklanarak savaşma sanatını yok edeceğiz. Son olarak Antik Med İmparatorluğu dağıtılacak, lanetli Astyages halkının önünde öldürülecek kızı Agnes, Terox'a hediye edilip ona kadınlık yapacaktır. Bu arada siz iki kraliçeyi ve Kral Alex'in yeğenlerini de kadını olarak kullanacağını bilmenizi isterim. O ne zaman, ne şartlarda sizi yatağında görmek isterse ona kadınlık yapacaksınız."

Kraliçe Bia,

"Ben ona biat etmiş durumdayım. Halkım, ordum onun emrinde. Ama erkeğimi kimseyle paylaşmam." dedi.

Apsetus konuşmalarına devam etti.

"Söylediklerimi anlamadın galiba. Terox istediğini, karşısında kim varsa tereddütsüz yapar. Bu konu Terox'un kulağına giderse seni de çok ağır şekilde cezalandırır. Şimdi bana ordu komutanlarını topla ve odama gelsinler." diye Elam kraliçesi Bia'ya emir verdi.

Odadan çıkan Apsetus, Dış Krallık'ın Cadısı Endor'un yanına gitti. Çok büyük güçleri olan bu cadı, bozulması en güç tılsımları yapardı. Akla gelmedik kötü, lanetli büyüler yapardı.

Apsetus,

"Endor, bu kraliçelerin üzerinde uyguladığın büyü azalıyor galiba, hemen tesirini artır. Birlikte odama geçelim, tüm orduların komutanları huzurumda toplanıyorlar. Büyülerinin tesirlerini arttır. Hiçbir sorun çıkmasın istemiyorum. Hepsi kayıtsız, şartsız kölelik yapacaklar. Sonra Torex bu işe yaramazlar topluluğunun tamamını yok edecektir."

İkisi birlikte, Kötü Büyücü Apsetus'un odasına giderler. Kısa bir süre sonra tüm komutanlar ve idareciler Apsetus'un odasında toplanırlar.

Apsetus onları karşısında bu şekilde yan yana dizerek konuşmasını yapmaya başlar.

"Bakın komutanlar, hiçbir hata ve eksiklik istemiyorum. Bu savaşa siz ve ordularınız ölmek için gidiyorsunuz. Kazanmaktan başka şansınız yoktur. Bu arada başka bir seçeneğiniz de yok. Buraya kadar anlaşıldı mı?" diye sorar.

Hepsi bir ağızdan,

"Anlaşıldı efendim!" diye cevap verirler.

Apsetus, başkomutana dönerek,

"Şimdi söyle general, elindeki ordu, silah, cephane karşımızdaki orduyu yenmek için yeterli mi? Eğer yeterli değilse Dış Krallık'tan ne kadar asker istersen getirtirim. Başarısız olursan hepinizi ailelerinizle birlikte parçalayarak öldürür, hayvanlara yem ederim. Beni doğru anlayabildiniz mi?"

Orduların Komutanı bir adım öne çıkarak konuşmaya başlar.

"Yüce Efendimiz Terox, zerre kadar endişe duymasın. Bizim ordularımız, onların ordusunun neredeyse üç katı. Fastlano ve ordusu da bize katıldığında dört katı olacağız.

4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin