2.BÖLÜM 6.KISIM [ BASKINLAR ]

24.6K 1.8K 33
                                    

Sabahın ilk ışıklarıyla birlikte sarayın büyük avlusunda yüz altmış atlı savaşçı kahramanlarımızı beklemektedir. Büyücü Abaris kahramanlarımızla birlikte askeri birliğin yanına gelir. Yüksek sesle askeri birliğe seslenir,

"Bu birliklerin komutanları öne çıksın."

İki atlı komutan öne çıkar. Büyücü Abaris onlara ikiye bölünüp kendi askerlerini almalarını emreder. İki komutan birliklerini alıp ikiye ayrılırlar. Büyücü Abaris, Rose, Jack, Steve ve Benjamin'i yanına çağırır. Sol taraftaki birliği işaret ederek,

"Biz bu birlik ile birlikte yola çıkıyoruz. Steve ve Benjamin ise diğer grup ile gidecekler, hazır mısınız?"

Rose,

"Hazırız."

Steve,

"Simon Magus'un bizimle geleceğini söylemiştin, o nerede?"

Büyücü Abaris,

"O Sidon Krallığı'ndaki generallerle görüşüyor. Siz yola çıkın, o sizi bulur."

İki birlik, iki ayrı koldan yola çıkarlar. Büyücü Abaris, Rose ve Jack sınır koridorunun güneyinden ilerlemeye başlar, bir süre ilerledikten sonra Büyücü Abaris, Rose'a

"Artık pusuların kurulduğu alana geldik, genelde toprağın altına çukur kazıp saklanırlar. Dikkatli olalım, şimdilik büyülü ok, yay ve kılıç dışında başka bir büyülü emanet kullanma. Zamanı geldiğinde diğerlerinin nasıl kullanacağını sana uygulamalı olarak göstereceğim."

Büyücü Abaris bölüğün içinden yedi askeri ayırır.

"Siz öncü birlik olarak önden gideceksiniz, biz üç dakika arkanızdan geleceğiz. Böylece sizi avlamak için yerin altından çıktıklarında biz arkalarından gelip tepelerine bineceğiz. Koridorun sonuna kadar bu şekilde gideceğiz. Sonra bir yay çizip aynı yolun paralelinde geri dönüp koridorun bize ait kısmını temizleriz ve belli aralıklarla dört kişilik okçu ve gözlemci asker bırakırız."

Yedi asker önden giderler. Kısa bir süre sonra Büyücü Abaris'in söyledikleri olur. Toprağın altından çıkan Sidon askerleri öncü birliğe saldırmaya kalkar. Yaklaşık kırk kişilik Sidon askeri öncü birliği durdurur.

"Nereden geliyorsunuz, Gümüş Kral'ın askerlerinin burada ne işi var?"

Öncü birliğin komutanı,

"Burası Gümüş Krallık'ın toprakları, asıl sizin bizim topraklarımızda ne işiniz var?"

Sidon askeri,

"Biz ölümün askerleriyiz, gittiğimiz yerlere ölümü götürürüz. Bak size de aynı ölümü getirdik."

Sözlerini bitirdiği anda hemen arkasından gelen Rose, Benjamin ve Büyücü Abaris'in askerleri Sidon askerlerine ok yağdırmaya başlarlar. Rose sırtından yayını çıkarır ve düşmanına muhteşem hareketlerle ok atmaya başlar. Atından sıçrayarak iner, beş altı ok attıktan sonra kılıç hançerini belinden çıkarır ve dönerek Sidon askerlerini kesmeye başlar. Sidon Komutanı Rose'u fark eder, daha önce böyle savaşan bir kadın askere rastlamamıştır.

4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin