5.BÖLÜM 1.KISIM [ SON KARARLAR BÖLÜM 1 ]

24.6K 1.8K 43
                                    

Dış Krallık'tan çıkan Büyücü Apsetus yoldayken, Kayıp Krallık'ta Büyücü Zazimos, Kral Fastlano'nun başında, onun uyanmasını beklemektedir. Kral Fastlano bayıldıktan beş saat sonra ayılır. Yatağının başında Büyücü Zazimos'u beklerken bulur.

Kral Fastlano,

"Kadim dostum, bu diyarda kardeşimden sonra güvendiğim tek kişi, Büyücü Zazimos, sana selam olsun."

Büyücü Zazimos,

"İyi yürekli Kral Fastlano, sana da selam olsun." diye cevap verir. Kral Fastlano, "Bana ne oldu böyle, sanki tek başıma bir orduyla savaşmış gibi halsizim?"

Büyücü Zazimos,

"Böyle hissetmeniz çok normal, içinde bulunduğunuz kötü büyünün etkisinden çıktınız. Artık kendi benliğinizle davranacaksınız. Dış Krallık'ın Kralı Terox büyücüleri, cadıları ve Kraliçe Bia ile sizi büyünün etkisine aldılar. Öyle ki kardeşiniz Kral Artagon'a bile kılıç çekecek kadar kötü yürekli oldunuz. Halkınıza zulmedip, onlara kötü davranıp, işkence ettiniz. Kardeşiniz Artagon, siz bu durumdayken bile size karşı gelmedi, size söz söyletmedi. Gümüş Krallık'ın büyücüsü Abaris sizi büyünün etkisinden çıkartırken, ikiniz de çok yoruldunuz. Şimdi ne hissettiğinizi, ne düşündüğünüzü bilmek istiyorum."

Kral Fastlano,

"Gerçeği söylemek gerekirse başım sersem gibi. İyi yürekli kardeşim Artagon'a yaptıklarımı sen değil, başka birisi söylese inanmazdım. Şimdi ne yapmalıyım? Bu hataları nasıl telafi edeceğimi bana söyle."

Büyücü Zazimos,

"Kralım, bu durumda yapmanız gereken en önemli şey sonuna kadar kardeşiniz Artagon'un yanında durmak, halkınıza sahip çıkmaktır. Kötü kalpli lanet Büyücü Apsetus, Terox'un emriyle sizi yanlışa sürüklemek için geliyor.

Ona büyünün etkisinden çıktığınızı asla belli etmeyin. Onlar hâlâ sizi Dış Krallık'ın yanında ve onlar için savaşacak zannetsin. Ama duruşunuzu da sakın bozmayın. Sonra alınacak kararları kardeşiniz Artagon ile birlikte alırsınız. Bana son kez söz vermenizi istiyorum Fastlano, ne pahasına olursa olsun kardeşinizi ve onun halkını da koruyacaksınız."

Kral Fastlano hiç düşünmeden cevap verir,

"Atalarımın üzerine yemin olsun, kardeşim ve tüm halkların yanında olacağım."

Büyücü Zazimos,

"Şimdi dışarıda sizinle konuşmak isteyen birisi var. Huzurunuza kabulünü bekliyor."

Kral Fastlano, "Hemen içeriye alın!" diye yüksek sesle kapı muhafızlarına emir verir. Kapı açılır, içeriye tüm haşmetiyle Kral Artagon girer. İki kardeş birbirlerine hızla yaklaşarak sarılırlar.

4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin