1.BÖLÜM 2.KISIM [ YENİ BİR HAYAT BÖLÜM 1 ]

24.7K 2K 110
                                    

Sabah olmuş, Alex amca çocukları almaya gelmiştir. Artık onları yeni bir hayat beklemektedir. Çocukların yaşadığı evin bahçesine gelen Alex amca arabadan iner ve çocukların yanına gelmelerini bekler. Çocuklar evlerinden çıkıp Alex amcanın yanına geldiğinde hep birlikte geriye dönerek evlerine son bir kez bakarlar.

Alex amca, "Çocuklar, lütfen hüzünlenmeyin. İnanın yeni hayatınız çok güzel olacak. Güzel günler bizi bekliyor." diyerek onlara moral verir. Sonra hep birlikte arabaya binip yeni evlerine gitmek için yola çıkarlar. Londra'nın geniş caddelerinden geçerken, yeni yapılan büyük binaları, tarihi evleri, kiliseleri ve katedralleri arabanın camından seyrederler ve Londra'dan ayrılırlar. Çocuklar yolculuk için sadece özel eşyalarını valizlerine koyarak yanlarına almışlardır.

Emily,

"Eviniz nerede, öğrenebilir miyim? Yolculuğumuz kaç saat sürecek merak ettim."

Alex amca,

"Yeni eviniz Edinburgh'ta. Dokuz saatlik bir yolculuktan sonra eve ulaşacağız. Yolda birkaç kez durup bir şeyler yeriz ve sonra devam ederiz."

Çocuklar kendi aralarında eski, harabe ve küçük bir ev hayal ederler.

Rose,

"Bunları aklınızdan çıkarın, küçük bir evde beş hizmetçi ile nasıl yaşar bir insan, demek ki çok varlıklı birisi."

Emily,

"Bunu gidince anlarız, kendi aramızda fısıldaşmayalım, yanlış anlar bizi."

Bir müddet gittikten sonra yakıt almak için mola verirler. Alex amca,

"Çocuklar, şu karşıdaki restoranda istediğiniz her şeyi yiyip içebilirsiniz, lütfen çekinmeyin." der.

Steve,

"Hayır, teşekkür ederiz. Şuradaki marketten içecek bir şeyler alıp yolumuza devam edelim. Eve gittiğimizde yemek yeriz, size de fazla masraf olsun istemeyiz."

Alex amca tebessüm eder.

"Endişelenme Steve, nasıl rahat edecekseniz ben öyle hareket ederim. O zaman yolda bir şeyler atıştırıp yolumuza devam edelim."

Dokuz saatlik bir yolculuktan sonra uzun ağaçlarla kaplı geniş bir yola girerler. Alex amca,

"Evimizin sınırları burada başlıyor çocuklar."

Bir müddet gittikten sonra arabayı durdurur ve çocuklara aşağıya inmelerini söyler. Parmağını ileriye doğru uzatır ve uçsuz bucaksız ormanın arkasındaki dağı gösterir.

"Bu gördüğünüz manzaranın dağa kadar olan kısmındaki tüm arazi tamamen bize aittir."

Çocuklar çok etkilenmiştir, yüzlerce hektar arazinin tam ortasında duruyorlardır. Sonra ormanın içerisinden ağaçlı yolda bir müddet daha devam ederler. Geniş bir düzlüğe çıktıktan sonra devasa bir malikâne ile karşılaşırlar. Çocuklar o kadar etkilenmişlerdir ki arabadan inmeden önce camdan bir müddet malikâneye bakarlar. Onları evin önünde, evde çalışan hizmetliler yan yana dizilmiş beklemektedir.

Hep birlikte arabadan inerek onların yanına doğru yürürler. Alex amca sırası ile çalışanları, çocuklara tanıtmaya başlar.

"Bakın çocuklar, bu gördüğünüz Bayan Stomy, kendisi burada çalışan arkadaşların en genci, malikânenin temizlik ve düzeni ondan sorulur."

Hemen yanındaki bayanı göstererek,

"Bu hanımefendi de Alice, kendisi malikânenin eksiklerini, alışverişini temin eder, ayrıca mutfağa ve ev işlerine yardımcı olur. İhtiyaçlarınızı kendisine bildireceksiniz. O da alıp size getirecek.

Bu gördüğünüz arkadaşın adı Tim, evin bahçesi, depoları, mahzenleri ve odaları ondan sorulur. Odanızda bir aksaklık olduğunda ona söyleyeceksiniz.

Gelelim Bayan Marline'e, yemeklerimizi o yapar. Malikânedeki iş düzenini o ayarlar. Evin en büyük hanımefendisi odur. Hanımlar emir ve iş bölümünü ona sorarlar. Sizler de ona danışırsınız.

Bu beyefendi de Bay Tommy. O da bu malikânedeki herkesten sorumlu, güvenliğimizi sağlayan ve bütün işleri organize edendir. Sizler ona danışmadan kesinlikle bir şey yapmayacaksınız. Kuralları ve yapılacakları o size söyleyecek. Haydi, şimdi yemek salonuna geçelim, bir şeyler yedikten sonra odalarınıza yerleşirsiniz."

Ardından geniş bir salondan büyük bir yemek odasına girerler. Ortada dev bir yemek masasında, görkemli aksesuarları ve tüm ihtişamıyla hazırlanmış bir sofraya otururlar. Alex amca,

"Çocuklar, lütfen yemeğe başlayın. Siz yemek yerken kurallar hakkında bilmeniz gereken bazı şeyleri sizinle paylaşmak istiyorum. Öncelikle depo ve mahzenlere yanınızda görevli olmadan girmeyeceksiniz. En üst kattaki odaları açmak ve o kata çıkmak yasaktır. Sabah, öğlen ve akşam yemek saatlerinde sofrada hazır bulunacaksınız. En önemli kural, ormandan kesinlikle uzak duracaksınız.



4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin