Kahramanlarımız uyurken elçilik görevi yapan çöl muhafızları, Artagon'un sarayına ulaşırlar. Huzura çıkmak için izin talep ederler. Saray görevlisi, Kral Artagon'un odasının kapısına gelir ve üç kez tıklatır. Önce yanıt alamaz, tekrar üç kez tıklattığında Kral Artagon içeriden seslenir,
"Bekleyin, geliyorum."
Kral Artagon uykulu bir şekilde kapıyı açar.
"Ne oldu, çabuk söyle. Sarayın kapısına düşman mı geldi?"
Bu arada Kraliçe Emily, kapının arkasında Kral Artagon'un tüm konuşmalarını dinler. Saray görevlisi konuşmasına devam eder,
"Kralım, Gümüş Krallık'tan elçi olarak bir çöl muhafızı geldi. Sizinle konuşma talep ediyor. Kral Alex Taylor, Dört Diyar'a dönmüş ve size haber getirmiş."
Kral Artagon şaşırır,
"Bu nasıl olabilir? Kral Alex buradan kaçalı çok uzun zaman oldu. Elçiyi taht odasına alın, hemen geliyorum."
Artagon, odasında hızla üzerini giymeye başlar.
Kraliçe Emily,
"Bu duyduklarım doğru mu? Amcam Alex Taylor buraya beni almak için gelmiş olmalı." diye sorar.
Kral Artagon,
"Elçiyi sorguya alırken taht odasının gizli dinleme odasında tüm konuşmalarımızı dinle, her şeye şahit ol. Aklında bir şeyin kalmasını istemem." der.
İkisi de hazırlanarak odadan çıkarlar. Kral Artagon taht odasına geçer, Kraliçe Emily ise gizli dinleme odasında yerini alır.
Kral Artagon,
"Gecenin bir yarısı sarayıma gelip, kral ile konuşacak kadar önemli bir haberin varsa, şimdi söyle bakalım. Eğer saçma sapan bir şey söylersen, canını burada hemen alırım." der elçiye.
Elçi konuşmaya başlar,
"Kralım, Gümüş Krallık'ın kudretli kralı Gümüş Kral ve Kral Alex tarafından size gönderildim. Kutsal kitabımızda yazan kurtarıcı beş kardeşin dördü şu anda Gümüş Krallık'ta bulunmakta. Kurtarıcılar, Kral Alex'in soyundan gelmektedir. Beşinci kardeş, Kızıl Çöl'de kaybolmuş durumda. Bütün krallık onu aramaktadır. Size verilen mesajda, hareket zamanının, değişim zamanının ve kehanet zamanının geldiğini belirterek, bunları kralınıza iletmemi istediler. Kendilerine destek vererek iyilerin, masum halkların yanında durmanızı istiyorlar."
Kral Artagon şaşkınlık içinde,
"Sen ne dediğinin farkında mısın? Kutsal kitapta yazan kurtarıcıların isimleri neymiş haberin var mı?" diye sorar.
Elçi sözlerine devam eder,
"Kralım, hemen arz edeyim. Steve, Rose, Jack ve Benjamin... Bir de kayıp kız kardeşleri var. Onun ismi ise EMİLY..."
Kral Artagon, elçiyi dinlerken soluksuz kalır, zorlukla yutkunur. Kraliçe Emily ise dinleme odasında nefes almadan tüm konuşmaları dinliyordur. Duydukları karşısında içinden haykırarak bağırmak ister. Ruhu bedenine sığmıyordur. Bir an taht odasına dalmayı, elçiye kardeşleri hakkında sormayı düşünür, ancak son anda kendini zapt edip vazgeçer. Sabırsızlıkla Kral Artagon'un vereceği cevabı ve yanına dönmesini bekler.
Kral Artagon elçinin karşısında konuşmalarına devam eder,
"Şaşkınlığımı gizlemeyeceğim, fakat Gümüş Kral'ın yanında olamayacağımı kendisine bildirin. Sebep olarak da kardeşim Kral Fastlano'yu, Krallıklar Diyarı'ndaki diğer krallıkları karşıma alamam. Halkımı ve ordumu böyle bir maceraya sokmayacağımı bilmelerini isterim. Şimdi, geldiğin yere geri dönebilirsin. Saray Muhafızı, topraklarımızdan güvenli bir şekilde dönmesi için tüm önlemleri alın ve elçiye refakat edin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)
FantasíaOnlarda herkes gibi sıradan insanlardı. Annelerin ve babalarının ani ölümü sonrasında beşkardeş yalnız kalır. Hiç görmedikleri, adını bile duymadıkları amcaları Alex Taylor'u tanıyınca hayatlarını altüst ederler. Bir zaman tünelinden sırlarla dolu f...