7.BÖLÜM 1.KISIM [ KRALLIKLAR SAVAŞI: BÜYÜK SAVAŞ BÖLÜM 2 ]

22.3K 1.8K 43
                                    

Savaş cephesinde ise Diyarın Krallıkları, Elam Krallığı ordularını yerle bir etmişlerdir. Kral Steve ordusunun bir kısmıyla Elam Sarayına yönelirken, savaş sona ermek üzeredir. Saray neredeyse bomboştur. Üç yüz kişilik gözcü asker orada bırakılıp, kaderlerine terk edilmişlerdir. Kral Steve hızla sarayı tarar ve kalan askerleri hızla temizler. Kale zirvesine çıktığında kaderine terk edilmiş büyücü ve cadıları görür. Belinden gümüş hançerini çıkararak cadıları ve büyücüleri öldürmeye başlar. Çok kısa sürede tüm sarayı temizler. Sarayın zirvesindeki Elam Krallık bayrağını indirip yerine Diyar Krallıkları'nı temsil eden taç ve kılıç bayrağını asar. Elam Krallığı artık düşmüştür. Kral Artagon esir bile almak istemez, kim varsa hepsini kesip öldürür.

Savaş sona erince tüm krallık orduları ile Elam Sarayı'nın önüne geldiler. Böylesine büyük bir savaşta on iki bin asker kayıpları vardır, ama tüm Elam ordusunu yerle bir etmişlerdir. Tüm krallar sarayın önünde toplanan orduların huzuruna çıkarlar. Yaş olarak en büyük olan, aynı zamanda savaşı yöneten Kral Alex, konuşmak için kürsüye çıkar ve şunları söyler,

"Diyar'ın şerefli orduları, adalet için, halklarımız için savaştınız. Onurunuzu bir kez daha korudunuz, zafer hepimizindir. Sizlerin huzurunda canını ortaya koyarak savaşmış tüm kral, kraliçe, prens ve prenseslere minnettar olduğumuzu belirtmek isterim. Barışın devamını sağlamak için her şeyi yapacağız, ama barış olmazsa yeniden savaşmak için hiç tereddüt etmeyeceğiz. Yaşasın Dört Diyar'ın asıl orduları!"

Tüm krallık orduları hep birlikte mutluluk naraları atmaya başlarlar. Tüm krallar, kraliçeler, prenses ve prensler birlikte taht odasına geçerler. Büyük bir masanın etrafında toplanırler ve Kral Alex ilk konuşmayı yapar.

"Dostlarım, bu zafer hepinizin, ama şunu bilmenizi isterim, bu böyle kalmayacaktır. Kral Terox bu işin peşini asla bırakmaz. Şimdi herkes orduları ile krallıklarına dönebilir. Tüm krallıkların huzur içinde yaşamaları bizim birlik olmamıza bağlıdır. Hepinizin önünde Orman Krallığı'nın prensi Arman'a, Med İmparatorluğu prensesi Agnes'e ve Kayıp Krallık'ın kralları Artagon ve Fastlano'ya minnettarlığımı sunuyorum. Bu dört kral, prens ve prenses olmasaydı, bu savaşı kazanamazdık. Tüm diyar size minnettar, onurumuzu kurtardınız."

Kral Steve söz alır ve konuşmaya başlar.

"Dostlarım, hepinizin bir krallığı var. Bölgedeki barışın devamlılığı için kardeşim Jack'in Elam Krallığı'nın başına geçmesini tüm krallıkların menfaati için talep ediyorum."

Bu konuşmanın hemen ardından Kral Artagon söze atılır.

"Bu teklifin bana da, krallığıma da uygundur. Prens Jack karımın kardeşi olduğu için değil, hak ettiği için krallığın başına geçmelidir."

Peşinden Kral Fastlano söz alarak,

"Kardeşim uygun bulduysa benim için sorun yok, Prens Jack Elam Krallığı'nın kralı olabilir."

Hemen ardından Orman Krallığı'nın prensi Arman söz alarak konuşmaya başlar.

"Kimseye zarar vermeden halkını barış ve huzur içinde yaşatıp mutlu edebilecekse, Diyar Krallıkları'nın yanında olacaksa bizim için sorun yoktur. Ama buradaki herkesin şunu bilmesini isterim, benim için bu savaşın kahramanı üstün savaş yetenekleri, korkusuz yüreği ve bükülmez bileği ile Prens Benjamin'dir. Ben Prens Jack'in nasıl savaştığını, hangi yetenekleri olduğunu görmedim. Ama Prens Benjamin ile omuz omuza savaşma onurunu yaşadım. Söyleyeceklerim bu kadar."

Son olarak Med İmparatorluğu'nun prensesi Agnes söz alır ve konuşmaya başlar.

"Benim için de, tek varisi olarak bulunduğum Med İmparatorluğu ve halkı içinde sorun yoktur, Prens Jack Elam Kralı olabilir."

4 DİYAR: KRALLIK SAVAŞLARI (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin