-Yongbok'un ağzından-
Sabah gözlerimi açtığımda camdan içeriye gün ışığı doluşmuştu. Huzurla tebessüm ederken bulmuştum kendimi. Dün gece her şey rüya gibiydi...
Bir dakika. Rüya olamazdı değil mi?!
Doğruluğunu kontrol etmek için panikle yorganımı kaldırıp vücuduma baktım. Çırılçıplaktım. Karnımın da iri bir elle sarıldığını görünce derin bir nefes vermiştim. Birbirimizin tenine öyle bir alışmıştık ki, soğuk sıcak algımı yitirmiştim.
Hyunjin...
Dün gece defalarca kez içime boşalmıştı. Sabaha kadar sadece inlediğimi hatırlıyorum. Resmen vücutlarımız bir olmuştu.
Yatakta kendini tamamen kaybediyordu. Tamam, önceden de çok tutkuluydu ama artık... Artık kontrol edilemeyecek bir seviyedeydi.
Hoşuma da gitmiyor değildi.
Aklıma dün geceden birkaç an gelince alt kısmım kasıldı. Aşağıyı kontrol ettiğimde kalkmıştı. "Harika gerçekten... Şimdi ne yapacağım?"
Kara kara düşünürken Hyunjin bunu duymuş olmalıydı ki kıkırdadı. Ensemde düzensiz nefesleri dağılınca huylanmıştım, ona dönmeye çalıştım. "Hm? Uyandın mı?"
Elini hiç çekinmeden kasıklarımda gezdirip aşağıya geldi. Yavaşça penisimi kavramasıyla kasıldım. "Tek uyanan ben değilim sanırım."
"Mmh... Dur..."
Elimi bileğine götürüp ittirmeye çalıştım. Resmen sızlıyordu, canım acıyordu. Bir an önce rahatlamam lazımdı.
"Yardım etmeye çalışıyorum bebeğim."
Yatağın içinde vücudunu biraz daha yaklaştırınca kalçalarımın arasında büyük bir sertlik hissetmiştim. "Bu sırada sen de bana yardım edebilirsin."
Aynı durumda olduğumuzu anlayınca en azından utanmam geçmişti. Muhtaçmışçasına ona dönüp başımı olumlu anlamda salladım. "Hıhım..."
Bir kolunu başımın altına alıp tam benim gibi uzanınca arkama sokuldu. Penisini birkaç kez çekiştirdikten sonra deliğime hizaladı. Dün geceden beri durmadığımız için bu sefer zorlanmamıştı.
İçimde ilerleyerek sıcacık olmamızı sağlayınca başını omzuma gömdü. Boştaki eliyle penisimi seve seve okşarken ben de başımı ona yaslamıştım. İkimizin de gözleri zevkle kapanmıştı, gevşemiştik.
Elimi arkaya götürüp ensesini bulunca yumuşak bir şekilde okşamaya başladım. Alt kısmımızı birbiriyle senkronize olarak hareket ettiriyorduk. Bana dönüp yanağımı sevgiyle öperken penisimi alttaki hızla aynı olarak çekiştiriyordu.
"Mmh... mh... mhh..."
İki parmağımı yalayarak ıslattıktan sonra kızarmış göğüs uçlarımı dürtmeye başladım. Dün gece Hyunjin her ısırdığında çığlık atmıştım.
Yataktaki elimi de onun eline getirip yastığın altında kenetledim. Birbirimize tamamen güvenirken zevke gelmiştik. Sessiz sessiz mırıldanıyorduk. Daha fazla uyarılmaya dayanamayınca hareketlerimi durdurup kendimi Hyunjin'e bırakmıştım.
Boynumu hafifçe dişleyerek emdikten sonra başını yastığa geri yatırdı. Beni yavaş yavaş becerdiği sırada hassas noktamı her buluşunda içim biraz daha gıdıklandı, son seferinde zevkle boşaldım. "Ah..."
Elini önden ayırıp kalçama getirdi ve kendi keyfine göre çekiştirmeye başladı. Az öncekine göre hızlanmıştı. "Birazcık daha dayan bebeğim..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Next Door | Hyunlix
FanfictionGeçmişin masumiyetiyle fark edilemeyen duygular... Komşu olarak yan yana bir ömür geçirmiş iki ailenin oğulları arasında yaşanan saf aşk. Yongbok, ergenliğinden sonra başına bela olan "farklı" hisler yüzünden çocukluk arkadaşı Hyunjin'le arasına me...