-Hyunjin'in ağzından-
Lee Yongbok...
Yan komşumun oğlu.
Çocukluğundan beri ürkek ama agresif, bir yandan da tatlı huylu biri.
Ufaklık...
Her yerini ısırmak istediğim kişi.
İlk aşkım...
Yongbok'la en eski anılarımda bile onu korumak istediğimi hatırlıyorum. Her zaman içimi kemiren ve tamamen yabancı olduğum tohum duygular son iki yılda resmen yeşermişti.
İşler sanırım lisede ergenliğe girmemle farklı bir boyut kazanmıştı... Ona daha yakın olabilmek için elimden geleni yaptım, bu şekilde aramızdaki bağ zamanla güçlendi.
Bir süre sonra ısırmanın yanında öpme isteği de gelmişti. Karşıma alıp her yerini ama her yerini öpesim geliyordu, bunu yapmaya bir yanaşsam beni doğrayacağını bilirdim bu yüzden kendimi dizginlerdim.
Lisenin son yılı onu kaybetme korkusu sarmıştı. Üniversiteye gidecek miydik? Yoksa direkt çalışacak mıydık? Artık aynı okulda değilsek onunla nasıl konuşacak konu bulacaktım?
Benden çok Wonbin'e gülümsemesine kendimi bildim bileli gıcık olurdum. Onunla kibar konuşurdu, bana karşı ise hep tersti.
Yine de pes etmedim, nihayet ufaklıkla yakınlaşabilmiştim. Olaylar bir şekilde kendi kendine gelişmişti. Wonbin'i evde köşeye çekip sorguya çektiğimde Yongbok'la Yongjae'yi çocuk gibi gördüğünü; bu yüzden ikisine yumuşak davrandığını söyledi.
"Zaten son zamanlarda ilgimi çeken biri var. Şimdi çekil, odama gideceğim."
Şok bir şekilde ağzımı kapattım. "Sen? Birinden hoşlanmak? Kim o? Okuldan biri mi?"
"Çekilecek misin yoksa Yongbok'a yaklaşık 18 yıldır platonik olduğunu mu söyleyeyim?"
Hemen önünü açmamla sırıtıp üstünü başını düzeltti. "Tencere kapak bulmuşsunuz birbirinizi..."
Ben Wonbin'den önce doğmuştum ama daha çok o abilik taslıyordu. Neyse bu detaylar umrumda değildi, ufaklık bana kalmıştı!
Zaten baştan beri benimdi de, neyse.
🪷🪷🪷
Wonbin'i okulda çaktırmadan gözetliyordum. Her kıza soğuk davranıyordu ama birini farkında olmadan önemsiyordu.
Kim Minji.
Konuşmalarından bile bunu anlamak mümkündü ama ikisi de aşırı inatçıydı. Minji kaba saba davransa da aslında kendine güveni olmadığını biliyordum. Wonbin onunla açık açık flört etse bile ruhu duymazdı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Next Door | Hyunlix
Fiksi PenggemarGeçmişin masumiyetiyle fark edilemeyen duygular... Komşu olarak yan yana bir ömür geçirmiş iki ailenin oğulları arasında yaşanan saf aşk. Yongbok, ergenliğinden sonra başına bela olan "farklı" hisler yüzünden çocukluk arkadaşı Hyunjin'le arasına me...