36. Seul

588 105 200
                                    

"NE? SEUL MU?"

Jisung gülümseyerek başıyla onaylayınca hemen üstüne atlayıp sımsıkı sarıldım. "Tabii gelirim, teşekkür ederim!"

Sonunda Hyunjin'i görebilecektim. Birkaç ay geçmişti ve onu gerçekten çok özlemiştim. Tek sorun bu kasabadan çıkıp şehirlerarası yolda saatlerce gitmek için uygun aracın olmamasıydı.

Birden kendime gelip Jisung'dan ayrıldım. "Bir dakika. Tarlaya kim bakacak? Hiçbir yere gidemem..."

Wonbin rahat bir tavırla "Minji onu ayarladı, çocuk yarın sabah gelecek." deyince bütün yüzüm tebessümle dolmuştu.

"O zaman hazırlanayım!"



🪷🪷🪷



Gece boyunca her türlü bakımı denemiştim. Sunoo ile görüntülü konuşurken bana nasıl maske karışımı yapacağımı anlatıyordu.

-Ya, o değil de...

-Hm?

-Hyunjin onun için bu kadar hazırlandığını bilseydi iddia ediyorum o gece seni rahat bırakmazdı~

Karışımı yüzüme uygularken gülmemi tutmaya çalışıyordum. Sunoo'nun aklı sürekli başka yerlere gidiyordu ve hiç çekinemden böyle dile getiriyordu. Bense yüzümdeki maskeden dolayı doğru düzgün konuşamıyordum.

-Yarın kaçta çıkıyorsunuz?

-Sıbıh dıkız gıbı.

-Hmm, güzel. Artık konuşamayacağına göre kapatıyorum. Maskeyi 20 dakika sonra güzelce yıka!

-Tımım, tışıkkır ıdırım.

Telefon kapanınca yavaşça yatağıma uzandım. Önceden hazırlayıp kenara koyduğum kombinle bakışırken düşüncelere daldım.

Sürpriz mi yapsam, haber mi versem?


🪷🪷🪷



"Günaydınlar efendim!"

Minji'nin tuttuğu çocuk kapının önünde oturmuş selfie çekiyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Minji'nin tuttuğu çocuk kapının önünde oturmuş selfie çekiyordu. Saate baktığımda beş dakika gecikmiştim, o ise tam vaktinde buraya gelmişti. Gülümseyerek yanına yaklaşıp ev anahtarlarını ona uzattım.

-Günaydın, yardımınız için gerçekten çok teşekkür ederim.

-Rica ederim, altı üstü iki güncük.

-Evet... Siz Minji ile nereden tanışıyorsunuz?

-Aynı kulübe gidiyoruz, dans etmeye bayılırım! Genelde kadınlar oluyor ama olsun... Hobimden vazgeçmem.



🪷🪷🪷



Evi teslim ettikten sonra ana yola yürüdüm. Bu sırada Jisung'lar da çıkmıştı.

Love Next Door | HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin